Galgje spelen
Citaat van ShadowMaster op 22 april 2020, 14:26A
A
Citaat van William op 22 april 2020, 16:22Eerder vanmiddag kreeg ik te horen dat een goede kennis is overleden. Hierdoor ben ik de komende dagen minder actief op het forum.
Me hoofd staat er dus even niet naar om dit spelletje te spelen. Wie wil dit woord overnemen? Laat het even weten, en ik stuur een PM.
Eerder vanmiddag kreeg ik te horen dat een goede kennis is overleden. Hierdoor ben ik de komende dagen minder actief op het forum.
Me hoofd staat er dus even niet naar om dit spelletje te spelen. Wie wil dit woord overnemen? Laat het even weten, en ik stuur een PM.
Citaat van Nobody op 22 april 2020, 18:171 uur geleden zei Monkie:Eerder vanmiddag kreeg ik te horen dat een goede kennis is overleden.
Gecondoleerd met het overlijden van je kennis...
1 uur geleden zei Monkie:Eerder vanmiddag kreeg ik te horen dat een goede kennis is overleden.
Gecondoleerd met het overlijden van je kennis...
Citaat van Duken op 22 april 2020, 18:482 uur geleden zei Monkie:Eerder vanmiddag kreeg ik te horen dat een goede kennis is overleden. Hierdoor ben ik de komende dagen minder actief op het forum.
Gecondoleerd kerel, wat vervelend. Sterkte en rustig aan. Ik neem het woord wel over ok?
Tot snel 🙌
2 uur geleden zei Monkie:Eerder vanmiddag kreeg ik te horen dat een goede kennis is overleden. Hierdoor ben ik de komende dagen minder actief op het forum.
Gecondoleerd kerel, wat vervelend. Sterkte en rustig aan. Ik neem het woord wel over ok?
Tot snel 🙌
Citaat van ShadowMaster op 23 april 2020, 09:43gecondoleerd @Monkie
gecondoleerd @Monkie