Galgje spelen
Citaat van Nougabol op 11 januari 2021, 21:508 uur geleden zei Tuinbever:Iedereen kan zich wel eens vernissen ...... euh pardon vergissen. Het is een spelletje hé 😉
8 uur geleden zei Tuinbever:
Iedereen kan zich wel eens vernissen ...... euh pardon vergissen. Het is een spelletje hé 😉
Citaat van ShadowMaster op 12 januari 2021, 08:41doe je weer mee of wat ga je doen ? , je mag eventueel wel mijn beurt dan overnemen ??
Hoor het graag
doe je weer mee of wat ga je doen ? , je mag eventueel wel mijn beurt dan overnemen ??
Hoor het graag
Citaat van Nougabol op 12 januari 2021, 19:5211 uur geleden zei ShadowMaster:doe je weer mee of wat ga je doen ? , je mag eventueel wel mijn beurt dan overnemen ??
Hoor het graag
Ik heb ook niet gezgd dat ik ging stoppen!
11 uur geleden zei ShadowMaster:doe je weer mee of wat ga je doen ? , je mag eventueel wel mijn beurt dan overnemen ??
Hoor het graag
Ik heb ook niet gezgd dat ik ging stoppen!
Citaat van zomersla op 12 maart 2021, 19:531 uur geleden zei Bartje C:bruchlee, ik ben men papiertje kwijt ! Ik weet het woord niet meer!
zullen we dan maar stoppen, zijn beide alleen altijd aan het spelen, dat gebeurt ook op andere sites waar ik galgje speel.
1 uur geleden zei Bartje C:bruchlee, ik ben men papiertje kwijt ! Ik weet het woord niet meer!
zullen we dan maar stoppen, zijn beide alleen altijd aan het spelen, dat gebeurt ook op andere sites waar ik galgje speel.
Citaat van Nougabol op 12 maart 2021, 22:462 uur geleden zei bruchlee:zullen we dan maar stoppen, zijn beide alleen altijd aan het spelen, dat gebeurt ook op andere sites waar ik galgje speel.
Voor mij is dat goed.
2 uur geleden zei bruchlee:zullen we dan maar stoppen, zijn beide alleen altijd aan het spelen, dat gebeurt ook op andere sites waar ik galgje speel.
Voor mij is dat goed.