Galgje spelen
Citaat van ShadowMaster op 10 januari 2021, 20:43C
het eerste deel lijk ik te weten maar daarna weet ik het nog niet :$
C
het eerste deel lijk ik te weten maar daarna weet ik het nog niet :$
Citaat van ShadowMaster op 10 januari 2021, 22:31contacttracering ?
contacttracering ?
Citaat van William op 10 januari 2021, 23:10
Contacttracering Helemaal goed, dit is een van de woorden die pas zijn toegevoegd aan het woordenboek.
contacttracering (de) tracering, opsporing van de contacten die een geïnfecteerde persoon heeft gehad in de periode dat hijzelf de infectie vermoedelijk heeft kunnen verspreiden, synoniem contacttracing
contacttracing (het) contacttracering; ontleend aan Engels contact tracing
Contacttracering Helemaal goed, dit is een van de woorden die pas zijn toegevoegd aan het woordenboek.
contacttracering (de) tracering, opsporing van de contacten die een geïnfecteerde persoon heeft gehad in de periode dat hijzelf de infectie vermoedelijk heeft kunnen verspreiden, synoniem contacttracing
contacttracing (het) contacttracering; ontleend aan Engels contact tracing
Citaat van zomersla op 11 januari 2021, 09:24C = Goed C - N T A C T T - A C E R I N - (16) letters Fout 5/10 ( B,K,G,S,Z)
ik trek mij terug uit dit spel
foute informatie gegeven geen 2x R en de G werd als fout gemeld.
heel jammer.
Deze oude man gaat maar weer terug naar zijn puzzelboekje aan de tafel.
C = Goed C - N T A C T T - A C E R I N - (16) letters Fout 5/10 ( B,K,G,S,Z)
heel jammer.
Citaat van Nougabol op 11 januari 2021, 10:0742 minuten geleden zei bruchlee:C = Goed C - N T A C T T - A C E R I N - (16) letters Fout 5/10 ( B,K,G,S,Z)
heel jammer.
😥
42 minuten geleden zei bruchlee:C = Goed C - N T A C T T - A C E R I N - (16) letters Fout 5/10 ( B,K,G,S,Z)
heel jammer.
😥
Citaat van ShadowMaster op 11 januari 2021, 10:19@bruchlee kan toch gebeuren ?
mensen maken fouten
@bruchlee kan toch gebeuren ?
mensen maken fouten
Citaat van William op 11 januari 2021, 12:53Mijn excuses was niet de bedoeling, ik zie het nu ook ja sorry @bruchlee en @Bartje C ik heb het niet gezien zat op een telefoon en zat te vergeleken met een verkeerd woord lol, was tamelijk in de bonen blijkbaar.
Woordspelletje is blijkbaar niet mijn ding.
Mijn excuses was niet de bedoeling, ik zie het nu ook ja sorry @bruchlee en @Bartje C ik heb het niet gezien zat op een telefoon en zat te vergeleken met een verkeerd woord lol, was tamelijk in de bonen blijkbaar.
Woordspelletje is blijkbaar niet mijn ding.
Citaat van William op 11 januari 2021, 14:134 uur geleden zei bruchlee:foute informatie gegeven geen 2x R en de G werd als fout gemeld.
heel jammer.
Is niet bewust, foutje mag gebeuren. 🥰
4 uur geleden zei bruchlee:foute informatie gegeven geen 2x R en de G werd als fout gemeld.
heel jammer.
Is niet bewust, foutje mag gebeuren. 🥰