wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Force4fun.today uit de lucht offline

VorigePage 3 of 6Volgende
1 uur geleden zei Zorro:

Begrijp je antwoord niet aangaande een donatie, dit slaat nergens op.

Ik verwacht ook niet dat u mijn antwoord begrijpt, want het is veel makkelijker om iets negatiefs te zeggen dan begrijpen dat we het hier over een website hebben die in een behoefte voorziet die gelukkig door heel veel anderen dan wel op prijs wordt gesteld. Mensen die op een site een Donatie doen mogen verwachten dat ze daarvoor iets betrouwbaars terugkrijgen en als je dat niet doet, moet je ook geen commentaar leveren als ze om wat voor reden dan ook uit de lucht gaan.

11 uur geleden zei Guardian:

Ik verwacht ook niet dat u mijn antwoord begrijpt, want het is veel makkelijker om iets negatiefs te zeggen dan begrijpen dat we het hier over een website hebben die in een behoefte voorziet die gelukkig door heel veel anderen dan wel op prijs wordt gesteld. Mensen die op een site een Donatie doen mogen verwachten dat ze daarvoor iets betrouwbaars terugkrijgen en als je dat niet doet, moet je ook geen commentaar leveren als ze om wat voor reden dan ook uit de lucht gaan.

Netjes verwoord Guardian.

Ik vind het ook jammer dat ze uit de lucht zijn

maar we gaan het verder afwachten ;) 

laten we hopen dat ze terug komen zijn.

Maakte altijd veelvuldig gebruik van deze site.... zijn er goede alternatieven beschikbaar? Heb spotweb nog en Army of Strangers.... nog andere suggesties?

13 minuten geleden zei Stefan1974:

zijn er goede alternatieven beschikbaar?

Als je even bij het overzichtje kijkt onder de categorie NZB forums, indexers en communities die je kan vinden op het forum onder deze link staan er nog een aantal die een zeer divers en recent aanbod hebben waarbij ik als tip mee wil geven dat the-newgeneration.net en web.newzbin.org daar wel boven uitspringen.

1 uur geleden zei Guardian:

Als je even bij het overzichtje kijkt onder de categorie NZB forums, indexers en communities die je kan vinden op het forum onder deze link staan er nog een aantal die een zeer divers en recent aanbod hebben waarbij ik als tip mee wil geven dat the-newgeneration.net en web.newzbin.org daar wel boven uitspringen.

Och, ieder heeeft zo z'n eigen expertise.
Pirates4all en Spikesplace timmeren ook aardig aan de weg.

2 uur geleden zei cacho:

Och, ieder heeeft zo z'n eigen expertise.
Pirates4all en Spikesplace timmeren ook aardig aan de weg.

Wat mij betreft zijn de Pirates en Newzbin de toppers. Maar ik zoek vooral boeken. Gewoon overal rondneuzen maar. Is nog leuk ook.

ennuhhhh, vergeet inderdaad je VPN niet.

Verder niets met tijdschriften?

Ben nu eenmaal een vrouw he

Als ik nu bovenstaande reactie's weer lees van mensen die kennelijk alleen maar pure negativiteit in tekst om weten te zetten, dan vraag ik me toch af waarom ik lid ben geworden op deze forumsite. Ik dacht dat het doel van Duken.nl was gericht om mensen te helpen met problemen en het verstrekken van informatie, maar een te groot deel van de reactie's bestaat uit het onderuit halen van website's die hoe dan ook iets leveren waar nog steeds heel veel vraag naar is. Als je dan toch niet in staat bent om iemand anders te helpen met het oplossen van een probleem beperk je dan tot het lezen van de aangeboden informatie en ga geen gal lopen spugen om jezelf een beter gevoel te geven. Ik wens in ieder geval alle leden een zonnig en fantastisch weekend.

Berichten zijn verwijderd, laten we het inderdaad positief houden. Bedankt @Guardian :)

jij ook een goed weekend. ;)

VorigePage 3 of 6Volgende