wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Force4fun.today uit de lucht offline

VorigePage 2 of 6Volgende

helemaal eens met Guardian

1 uur geleden zei Guardian:

Ik krijg een beetje de indruk dat er achter de schermen kwaadwillende personen bezig zijn die bewust stafleden overhalen een site naar de filistijnen te helpen. Ik persoonlijk kan alleen maar verdrietig zijn dat er om wat voor reden dan ook weer een site uit de lucht is die bijna dagelijks als 1e nieuwe content uploaden. :(

Met dat laatste ben ik het aantoonbaar niet eens maar deze site is niet bedoeld om daarover polemieken te voeren.

Mochten ze niet terugkeren onder dezelfde of andere naam dan is dat inderdaad een verlies.

Als iemand wat meer weet of hoort zou ik het graag weten hier... verder is er maar bar weinig over te vinden...

tsja, jammer wat ik mee kreeg uit hun shoutbox was, dat er een aantal de stekker er hebben uitgetrokken waaronder de onderhouders van de site. Zeer jammer en best wel snel na de vorige keer.
Is niet anders, hopen dat er een andere format terugkomt via de overgebleven admins etc .

Ik hoop het ook... maar hoe kom ik daar achter... heb dit draadje ook met pijn en moeite gevonden..

2 uur geleden zei Rolf1977:

Ik hoop het ook... maar hoe kom ik daar achter... heb dit draadje ook met pijn en moeite gevonden..

Er zal hier op het forum t.z.t. wel een (staf)lid van een eventuele nieuwe site met een linkje komen als die er is.

Ben er totaal niet rouwig om dat ze alweer weg zijn. Als je 5 keer in korte tijd een site op zet die er elke keer uit vliegt dan klinkt dat niet betrouwbaar.

5 minuten geleden zei Zorro:

Ben er totaal niet rouwig om dat ze alweer weg zijn. Als je 5 keer in korte tijd een site op zet die er elke keer uit vliegt dan klinkt dat niet betrouwbaar.

Beetje krom om zoiets te zeggen, want als het gaat om het plaatsen van de nieuwste content is elke site die wegvalt triest, of die nu betrouwbaar is of niet. Er staat nergens dat je verplicht een donatie moet doen bij een Torrent of NZB site en hoe je er ook tegen aan kijkt, ze zijn allemaal illegaal bezig en daar wordt nog steeds gretig en dankbaar gebruik van gemaakt.

44 minuten geleden zei Guardian:

Beetje krom om zoiets te zeggen, want als het gaat om het plaatsen van de nieuwste content is elke site die wegvalt triest, of die nu betrouwbaar is of niet. Er staat nergens dat je verplicht een donatie moet doen bij een Torrent of NZB site en hoe je er ook tegen aan kijkt, ze zijn allemaal illegaal bezig en daar wordt nog steeds gretig en dankbaar gebruik van gemaakt.

Over donatie gesproken , ik had net aan ze gevraagd hoe ik kon doneren, maar ging op vakantie en had nog geen tijd om een giftcard te kopen. Dus gelukkig maar. Ben in het verleden ook royaal geweest bij andere sites om ze in de lucht te houden.

3 uur geleden zei Guardian:

Begrijp je antwoord niet aangaande een donatie, dit slaat nergens op.

Op 15-9-2019 om 15:49 zei Tuinbever:

Kan ik daar op uitmaken dat ze weer een nieuw jasje aan het passen zijn 😉

Dan zullen ze dit jaar al weer voor de 6e keer met een nieuwe site komen.

VorigePage 2 of 6Volgende