do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Film reviews en gezelligheid

VorigePage 13 of 15Volgende

Oeh Baby driver had ik laatst ook gezien, vond ik echt wel een goeie film!

Gisteren Fast & Furious 8 gezien.

"When a mysterious woman seduces Dom into the world of terrorism and a betrayal of those closest to him, the crew face trials that will test them as never before."

Nou heb ik het sowieso al niet heel erg op de Fast & Furious serie, maar dit laatste deel sloeg wel echt alles. Zelden zo'n slecht plot gezien. Het verhaal sloeg werkelijk nergens op. Een beetje met auto's racen en daarmee de wereld zogenaamd redden. Door de vele actiescènes nog wel uit te zitten, maar verder weet ik in ieder geval wel weer waarom ik niet zo vaak dit soort films kijk.

1/5 sterren.:yahoo::vrouwduivel::vrouwduivel::vrouwduivel::vrouwduivel:

7 uur geleden zei puppy:

Heb de 1008p versie gezien en het beeld is toch wel prima, hoor :D 

Echt is best om te kijken, anders deed ik het ook en normaal wacht ik ook op retail blu-ray versie..

Kwam toevallig een BD25-remux tegen.  Die ga ik morgen eens bekiijken.

Zeg @Monkie, heb jij ook de nieuwe snelheid?

10 minuten geleden zei puppy:

Zeg @Monkie, heb jij ook de nieuwe snelheid?

Jazeker. Sinds begin deze maand.

8 uur geleden zei THWIT:

Oeh Baby driver had ik laatst ook gezien, vond ik echt wel een goeie film!

Gisteren Fast & Furious 8 gezien.

"When a mysterious woman seduces Dom into the world of terrorism and a betrayal of those closest to him, the crew face trials that will test them as never before."

Nou heb ik het sowieso al niet heel erg op de Fast & Furious serie, maar dit laatste deel sloeg wel echt alles. Zelden zo'n slecht plot gezien. Het verhaal sloeg werkelijk nergens op. Een beetje met auto's racen en daarmee de wereld zogenaamd redden. Door de vele actiescènes nog wel uit te zitten, maar verder weet ik in ieder geval wel weer waarom ik niet zo vaak dit soort films kijk.

1/5 sterren.:yahoo::vrouwduivel::vrouwduivel::vrouwduivel::vrouwduivel:

Oef.... 1 ster? Nou ben ik best fan van the serie en kan vaak wel door de overdrevenheid heenkijken. Maar dit was inderdaad best heel erg: niet denken. Gewoon kijken. Auto's kunnen tenslotte zonder bestuurder rijden door een grote satelliet. :P

Ik keek hem met een maatje en een potje bier, dan is hij prima te doen. Mooie vrouwen maken veel goed ;)

Volgens mij had ik hem ook een cijfer gegeven eerder in het topic. Weet even niet meer wat. Naar wel hoger als 1 ster :)

1/5 sterren maar?
Ik vond hem zelf opzich wel leuk. Ja, het is nogal een uitgemolken serie. Maar wel leuk :P 

59e4e51e170b8-547681.300.jpg   

Tarde para la Ira (2016)

Alternatieve titel: The Fury of a Patient Man

Na acht jaar in de gevangenis als gevolg van een uit de hand gelopen juwelenroof, wil Curro maar één ding: een nieuw leven beginnen met zijn familie. Maar de ontmoeting met José, een mysterieuze vreemdeling, stuurt zijn plannen in de war. Hij komt terecht in een onomkeerbare, donkere reis terug naar het verleden.

Ben benieuwd wat het is....

Op 15-10-2017 om 11:20 zei puppy:

War for the Planet of the Apes (2017)

Ondanks al zijn inspanningen om een oorlog te vermijden, is Caesar alsnog in een onvermijdelijke strijd geraakt met de mensen. Caesar moet tot het uiterste gaan, terwijl hij geplaagd wordt door herinneringen aan zijn voormalige vriend en verrader Koba. Kan Caesar zijn volk leiden tijdens deze moeilijke tijden?

:frantics::frantics::frantics::frantics:

Mooie actie film!  

https://www.moviemeter.nl/film/1111073

Ik heb hem gisteren bekeken. Ik vind het wederom een geweldige film. Ook de CGI en motion-capture zien er fantastisch uit.

Ja, vorige week gezien. Gele subs die over de Koreaanse waren geplaatst. Niet storend.

Uitstekende film met een boodschap. Ik vond de CGI ook erg goed. Met name Caesar werd erg sterk neergezet als een rechtvaardige, gekwelde leider.
Woody deed het redelijk goed. Ik geef 'm een 7,5.

Ga hem binnenkort bekijken. Vond de vorige ook wel vermakelijk :P 

VorigePage 13 of 15Volgende