do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Film reviews en gezelligheid

VorigePage 12 of 15Volgende

Ik ken nog geen 10 Nederlandse films die ik mensen zou aanraden.
De Marathon was fantastisch, sommige films gemaakt in Nederland van Paul Verhoeven zijn uitstekend. Enkele films van Alex van Warmerdam.

Jaja, Dit weekend maar Baywatch kijken. ;) Die komt beter uit de recensies.

Schijnt redelijk te zijn als je er niet teveel van verwacht. De recensies zijn te doen.

Ach precies, en anders heb je een avond mooie vrouwen gekeken. ^_^

1111069.300.jpg?cb=1499510554 Spider-man: homecoming

eter Parker keert na zijn eerste superheldengevecht als Spider-Man terug naar zijn normale leven in Queens. Hij hoopt snel bij The Avengers gevraagd te worden door Tony Stark, maar het telefoontje blijft uit. Peter wordt ongeduldig, denkt dat hij zichzelf als held moet bewijzen aan Tony Stark en gaat vervolgens zelf op zoek naar onrecht. Tijdens deze zoektocht komt hij al snel bij een mysterieuze wapenhandel van ene Adrian Toomes.

---

4.5 / 5 sterren! :w00t:

Heerlijke film, genoten en verrassend. Past heel goed in de verhaallijn van de Marvel films van de afgelopen tijd maar dit is wel een klassieker. Ik ben Spiderman fan maar de laatste films deden me niks meer. Ik zat nu op de bank te genieten. Wat een goed verhaal en een toffe twist. Moet je echt kijken als film fan. Ik vond hem geweldig :proost:

Ik ben dus totaal géén spiderman fan. Ik weet niet, vind het hele personage maar niks.

Misschien toch maar eens proberen :)

1111345.300.jpg?cb=1505600686 Baby Driver (2017)

'Baby Driver' volgt een jonge, getalenteerde chauffeur van vluchtauto's die lijdt aan tinnitus en vertrouwt op het ritme van zijn persoonlijke soundtrack om de beste te kunnen worden. Wanneer hij de vrouw van zijn leven ontmoet, doet hij een poging om uit de criminele wereld te stappen. Een verdoemde overval zorgt er echter voor dat hij voor zijn leven, liefde en vrijheid moet vrezen.

---

3.5 / 5 sterren :proost:

Lekkere film om te kijken. Erg sterk begin met goede heist scene's. Verhaal had een verrassend einde maar er kon naar mijn idee meer worden uitgehaald. Ik wou meer actie op de weg zien ;) Maar verder een heerlijke film. Bedankt voor de tip @Meh Meh en @Rikkert^_^

59e327aa7b41c-Schermafbeelding_2017-10-1  War for the Planet of the Apes (2017)

Ondanks al zijn inspanningen om een oorlog te vermijden, is Caesar alsnog in een onvermijdelijke strijd geraakt met de mensen. Caesar moet tot het uiterste gaan, terwijl hij geplaagd wordt door herinneringen aan zijn voormalige vriend en verrader Koba. Kan Caesar zijn volk leiden tijdens deze moeilijke tijden?

:frantics::frantics::frantics::frantics:

Mooie actie film!  

https://www.moviemeter.nl/film/1111073

8 minuten geleden zei puppy:

War for the Planet of the Apes (2017)

:frantics::frantics::frantics::frantics:

Mooie actie film!  

https://www.moviemeter.nl/film/1111073

Lijkt me inderdaad een geweldige film. Ik wacht nog even totdat er een retail blu-ray versie beschikbaar is.

12 minuten geleden zei Monkie:

Ik wacht nog even totdat er een retail blu-ray versie beschikbaar is.

Heb de 1008p versie gezien en het beeld is toch wel prima, hoor :D 

Echt is best om te kijken, anders deed ik het ook en normaal wacht ik ook op retail blu-ray versie..

VorigePage 12 of 15Volgende