wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

epub downloaden lukt, maar daarna?

VorigePage 3 of 3
Op 20-2-2022 om 16:52 zei PietvanEngelen:

Goedemiddag,

Kan ik via Sabnzb ook pub bestanden downloaden en zoja kan iemand uitleggen hoe dat werkt of een linkje plaatsen. heb voorheen Spotnet gebruikt

op en windows laptop en nu een Imac staan met Spotlite erop maar daar krijg ik het niet voor elkaar om epub te downloaden.

Hopelijk heeft iemand een tip.

Groetjes,

Piet

Goede morgen @PietvanEngelen, er staat een SABNzbd Handleiding op Duken.nl die je ook op je Mac kan installeren. Met die software kan je NZB bestanden downloaden en uitpakken naar een vooraf ingestelde map. Als je alles correct hebt geïnstalleerd en aangevinkt hoef je alleen nog maar een NZB bestand aan te klikken wat dan automatisch gekoppeld wordt aan de download met SABNzbd.

Hoe vindt ik hier de NZB bestanden, ben gewend aan Spotnet.  Alvast bedankt voor bovenstaand antwoord.

1 uur geleden zei PietvanEngelen:

Hoe vindt ik hier de NZB bestanden, ben gewend aan Spotnet.  Alvast bedankt voor bovenstaand antwoord.

De NZB bestanden zelf kan je gewoon aanklikken om te downloaden op elke NZB Community waar je een account hebt. Dat kan je ook blijven doen op Spotnet of op de Webversie daarvan. Als je een programma zoals SABNzbd hebt geïnstalleerd wordt dat programma automatisch gebruikt om een aangeklikt of opgeslagen NZB bestand te downloaden. 

VorigePage 3 of 3