wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Ebooks share aanmelden

VorigePage 4 of 5Volgende

Ik hoor hier zeggen, vergeet je vpn niet, maar bij sommige sites wordt je ip adres gebanned als je een vpn gebruikt.  Als je dan met je eigen ip adres weer in logt is het wel weer goed. Beetje dubbel vind ik dat. 

Kan het zijn dat Ebook Share niet meer bestaat? Krijg de site niet meer te zien... Wordt door gelinkt naar reclame pagina's..

1 uur geleden zei Jack012:

Kan het zijn dat Ebook Share niet meer bestaat? Krijg de site niet meer te zien...

Er zijn een aantal sites die een naam gebruiken die erg op elkaar lijken, maar de site waar hier zoveel leden zich blind op staren en nooit een invite te zien krijgen is nog steeds in de lucht https://ebooks-shares.org/account-signup.php

Er zijn op dit moment best wel een aantal NZB community's die de allernieuwste E-books uploaden, maar daar zal je dan toch wel even een registratie moeten doen. In ons overzicht staan tenminste 3 websites waar je een hoop nieuwe content kan vinden.

5 minuten geleden zei Drifter:

Er zijn een aantal sites die een naam gebruiken die erg op elkaar lijken, maar de site waar hier zoveel leden zich blind op staren en nooit een invite te zien krijgen is nog steeds in de lucht https://ebooks-shares.org/account-signup.php

Er zijn op dit moment best wel een aantal NZB community's die de allernieuwste E-books uploaden, maar daar zal je dan toch wel even een registratie moeten doen. In ons overzicht staan tenminste 3 websites waar je een hoop nieuwe content kan vinden.

Klopt helemaal, het aanbod is heel redelijk op dit moment. Het verdwijnen van MysticGirl van een van deze communities is echter wel een grote aderlating. Hoop dat die weer snel ergens op gaat duiken.

19 minutes ago, Drifter said:

Mijn fout dan, ik dacht dat het ebooks-shares.net was! Bedankt voor je uitleg! 

Ja klopt ben lid van TNG, en helaas is Mystic Girl gestopt met uploaden... Zal even in het overzicht kijken of ik er nog leuke sites bij krijg heb al meerdere namelijk. 

Ik ben benieuwd of iemand onderhand toegang heeft en kan zeggen of daar recente digitale uitgaven van Nederlandse boeken te vinden zijn. Ik zoek fictie en non-fictie.

Een tracker/nieuwsgroep met die content is ook welkom.

Bedankt.

15 minuten geleden zei Dukenukem3d:

Ik ben benieuwd of iemand onderhand toegang heeft en kan zeggen of daar recente digitale uitgaven van Nederlandse boeken te vinden zijn. Ik zoek fictie en non-fictie.

Een tracker/nieuwsgroep met die content is ook welkom.

Bedankt.

Misschien dat deze past?

Bedankt Duken! Die had ik hier al gevonden dankzij deze handige website. Daar heb ik zeker wat aan maar ik zoek een wat uitgebreidere collectie. 

8 uur geleden zei Dukenukem3d:

Bedankt Duken! Die had ik hier al gevonden dankzij deze handige website. Daar heb ik zeker wat aan maar ik zoek een wat uitgebreidere collectie. 

In een eerdere reactie wordt gesproken over Mystic Girl dat zij gestopt was bij de NZB Community TheNewGeneration, maar die zit nu bij de NZB Community Spikesplace.live. Als je naar een groot en recent assortiment zoekt zou ik daar maar eens gaan kijken. Houd er wel rekening mee dat je bij het aanmaken van een account je VPN even uit moet zetten. Eenmaal een account aangemaakt kan je daarna altijd inloggen met je VPN aan.

Zojuist zei Guardian:

In een eerdere reactie wordt gesproken over Mystic Girl dat zij gestopt was bij de NZB Community TheNewGeneration, maar die zit nu bij de NZB Community Spikesplace.live. Als je naar een groot en recent assortiment zoekt zou ik daar maar eens gaan kijken. Houd er wel rekening mee dat je bij het aanmaken van een account je VPN even uit moet zetten. Eenmaal een account aangemaakt kan je daarna altijd inloggen met je VPN aan.

MysticGirl is inderdaad THE BEST.... Die heeft echt altijd wat moois voor iedereen en nog heel sympathiek in acties en commentaren ook. Groot respect....

Sowieso een prima forum daar bij Spikesplace.

VorigePage 4 of 5Volgende