Ebooks share aanmelden
Citaat van Demo op 16 september 2018, 14:424 uur geleden zei Andromedaris:Na wegvallen enzetbee en place2home is er inderdaad een vacuüm op gebied van epubs. Ik ben ook gek van boeken en kon me uren amuseren met het ontdekken van nieuwe titels. Zo heb ik pareltjes van boeken gelezen.
Misschien moeten we met de geïnteresseerden hier een ebook platformpje oprichten? geïnteresseerden sturen me maar een PM.
Ik kan me niet voorstellen dat Duken (Forum Informatie site) zich kan veroorloven om een ondersteuning te geven aan welke persoon dan ook om mee te werken aan het illegaal verspreiden van beschermde content. 🙄
4 uur geleden zei Andromedaris:Na wegvallen enzetbee en place2home is er inderdaad een vacuüm op gebied van epubs. Ik ben ook gek van boeken en kon me uren amuseren met het ontdekken van nieuwe titels. Zo heb ik pareltjes van boeken gelezen.
Misschien moeten we met de geïnteresseerden hier een ebook platformpje oprichten? geïnteresseerden sturen me maar een PM.
Ik kan me niet voorstellen dat Duken (Forum Informatie site) zich kan veroorloven om een ondersteuning te geven aan welke persoon dan ook om mee te werken aan het illegaal verspreiden van beschermde content. 🙄
Citaat van Duken op 16 september 2018, 15:104 uur geleden zei Andromedaris:Misschien moeten we met de geïnteresseerden hier een ebook platformpje oprichten? geïnteresseerden sturen me maar een PM
Precies wat @Drifter aangeeft.
Dit is niet toegestaan op duken.nl het delen van content of het plaatsen van links is verboden.
4 uur geleden zei Andromedaris:Misschien moeten we met de geïnteresseerden hier een ebook platformpje oprichten? geïnteresseerden sturen me maar een PM
Precies wat @Drifter aangeeft. Dit is niet toegestaan op duken.nl het delen van content of het plaatsen van links is verboden.
Citaat van Gandalf op 5 oktober 2018, 04:21Is er al iemand die me kan uitnodigen voor deze site? Ik lees graag en ben zo benieuwd naar deze site.
Is er al iemand die me kan uitnodigen voor deze site? Ik lees graag en ben zo benieuwd naar deze site.
Citaat van NetNiet op 5 november 2018, 12:55Misschien hadden jullie het zelf ook al gezien, maar voor de boeken liefhebbers vind ik op deze sites veel boeken en ook behoorlijk wat recente boeken 🙂
the-newgeneration.net
iceworld.online
Mocht er iemand nog andere tips hebben, hoor ik het graag 🙂
Misschien hadden jullie het zelf ook al gezien, maar voor de boeken liefhebbers vind ik op deze sites veel boeken en ook behoorlijk wat recente boeken 🙂
the-newgeneration.net
iceworld.online
Mocht er iemand nog andere tips hebben, hoor ik het graag 🙂
Citaat van Paul Bierens op 29 december 2018, 12:17Op 16-9-2018 om 12:24 zei Andromedaris:Na wegvallen enzetbee en place2home is er inderdaad een vacuüm op gebied van epubs. Ik ben ook gek van boeken en kon me uren amuseren met het ontdekken van nieuwe titels. Zo heb ik pareltjes van boeken gelezen.
Gemodereerd door Drifter.
Het is op Duken.nl niet toegestaan voorstellen te doen aan andere leden om Illegale content te verspreiden via pm of andere wijze.
Op 16-9-2018 om 12:24 zei Andromedaris:Na wegvallen enzetbee en place2home is er inderdaad een vacuüm op gebied van epubs. Ik ben ook gek van boeken en kon me uren amuseren met het ontdekken van nieuwe titels. Zo heb ik pareltjes van boeken gelezen.
Gemodereerd door Drifter.
Het is op Duken.nl niet toegestaan voorstellen te doen aan andere leden om Illegale content te verspreiden via pm of andere wijze.
Citaat van Gandalf op 25 maart 2019, 12:56Op 16-10-2018 om 09:32 zei stroop:ik wil ook heel graag een uitnodiging
OOit een uitnodiging gehad?
Op 16-10-2018 om 09:32 zei stroop:ik wil ook heel graag een uitnodiging
OOit een uitnodiging gehad?
Citaat van PBM op 25 maart 2019, 16:313 uur geleden zei Gandalf:OOit een uitnodiging gehad?
Helaas, helaas. Proberen waard, maar helaas dus.
3 uur geleden zei Gandalf:OOit een uitnodiging gehad?
Helaas, helaas. Proberen waard, maar helaas dus.