Duken.nl Minecraft server [24/7]
Citaat van marcelvn op 22 mei 2012, 14:05Je moet ook de server joinen. Lag ligt aan de SP ervaring
Dit komt omdat bij het world rendering door de server word gedaan bij online.
Je moet ook de server joinen. Lag ligt aan de SP ervaring
Dit komt omdat bij het world rendering door de server word gedaan bij online.
Citaat van Releases op 22 mei 2012, 14:22Als ik op de multiplayer inlog dan krijg ik dat ik iets moet registreren, wat type ik dan in:
/register en dan 2x een willkeurig wachtwoord?
Als ik op de multiplayer inlog dan krijg ik dat ik iets moet registreren, wat type ik dan in:
/register en dan 2x een willkeurig wachtwoord?
Citaat van Releases op 22 mei 2012, 15:00Nou ben nu lekker aan het knoeien
Enig idee hoe het zit met de tijd in de server?
Het is nu pikke donker en kan niet veel doen zo, kan ik gewoon /set time 0 gebruiken?
Nou ben nu lekker aan het knoeien Enig idee hoe het zit met de tijd in de server?
Het is nu pikke donker en kan niet veel doen zo, kan ik gewoon /set time 0 gebruiken?
Citaat van Marciej123 op 22 mei 2012, 15:55mocht ik deze week tijd hebben zal ik een tutorial maken hoe je meer geheugen aan minecraft kan toevoegen. (Ik heb max 3 gig geloof ik)
Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2
mocht ik deze week tijd hebben zal ik een tutorial maken hoe je meer geheugen aan minecraft kan toevoegen. (Ik heb max 3 gig geloof ik)
Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2
Citaat van William op 9 juni 2012, 18:52Er is weer wat kapot: dit keer in het pretpark waar ik aan het werk ben, op andere plaatsen heb ik niets speciaals gezien.
* in de hoge gekleurde toren zitten gaten
* bij de waterbaan, splatch is er vanboven geen water meer
* de waterval bij het meer is weg
* een paar ramen zijn verdwenen (niet zo veel)
Iemand verdwaalt in het donker of die dacht dat het 1 april was of gewoon expres gedaan?
Kan een mod de splatch herstellen? De rest doe ik wel, mag ik het nu al doen of moet je eerst kijken wie het gedaan heeft?
Er is weer wat kapot: dit keer in het pretpark waar ik aan het werk ben, op andere plaatsen heb ik niets speciaals gezien.
* in de hoge gekleurde toren zitten gaten
* bij de waterbaan, splatch is er vanboven geen water meer
* de waterval bij het meer is weg
* een paar ramen zijn verdwenen (niet zo veel)
Iemand verdwaalt in het donker of die dacht dat het 1 april was of gewoon expres gedaan?
Kan een mod de splatch herstellen? De rest doe ik wel, mag ik het nu al doen of moet je eerst kijken wie het gedaan heeft?
Citaat van Marciej123 op 11 juni 2012, 18:04dedinos, Stuur me een keer een PM als jij online bent (het liefst in de avond omdat ik overdag werk en dan dus niks kan doen) dan zal ik voor jou een gebied beschermen dat er bij jou niks gegrieft wordt.
Ik ben alle gebouwen verder aan het beschermen.
Ps. Mocht er gegrieft worden probeer ik het te fixen, Helaas had ik niet zoveel tijd om 90% van de pixelarts te fixen dus daarom heb ik die verwijderd.
dedinos, Stuur me een keer een PM als jij online bent (het liefst in de avond omdat ik overdag werk en dan dus niks kan doen) dan zal ik voor jou een gebied beschermen dat er bij jou niks gegrieft wordt.
Ik ben alle gebouwen verder aan het beschermen.
Ps. Mocht er gegrieft worden probeer ik het te fixen, Helaas had ik niet zoveel tijd om 90% van de pixelarts te fixen dus daarom heb ik die verwijderd.