Duken.nl Minecraft server [24/7]
Citaat van Marciej123 op 19 mei 2012, 14:38alles is nu weer gefixt.
het is survival mode als je spawnt en als je een rang omhoog bent kan je zelf instellen of je creative of niet wilt
het lava is na +- anderhalf uur opruimen weg.
Ik heb een aantal mensen die het zouden kunnen zijn, waarvan 1 voor 99% zeker.
Ik heb z'n IP adress, en als ik er op google krijg ik ook een bericht van wikipedia.
alles is nu weer gefixt.
het is survival mode als je spawnt en als je een rang omhoog bent kan je zelf instellen of je creative of niet wilt
het lava is na +- anderhalf uur opruimen weg.
Ik heb een aantal mensen die het zouden kunnen zijn, waarvan 1 voor 99% zeker.
Ik heb z'n IP adress, en als ik er op google krijg ik ook een bericht van wikipedia.
Citaat van marcelvn op 19 mei 2012, 16:01Ik heb nog nooit eens server gehad zonder logblock of bigbrother, het lijkt me zeker handig dat dit ook geherinstalleerd word op de server
Hiermee duurt die anderhalf uur ongeveer 1 minuut alleen, mysql is een vereiste.
Ik heb nog nooit eens server gehad zonder logblock of bigbrother, het lijkt me zeker handig dat dit ook geherinstalleerd word op de server
Hiermee duurt die anderhalf uur ongeveer 1 minuut alleen, mysql is een vereiste.
Citaat van Marciej123 op 21 mei 2012, 19:54Surival server (de 2e die er later bij is gekomen) wordt de server van marcel, Zoals die dat zelf aanbood.
De Creative (main) server blijft gewoon bij jou
Surival server (de 2e die er later bij is gekomen) wordt de server van marcel, Zoals die dat zelf aanbood.
De Creative (main) server blijft gewoon bij jou
Citaat van Releases op 22 mei 2012, 13:51Ben nu even singleplayer aan het kloten.. Merk toch dat ik nog best wat lagg heb hier en daar.
Aan me specs kan niet liggen.
AMD X4 945
8GB RAM
Vertex 2 SSD
ATI SAPPHIRE 5770 1GB
Enig idee of er nog optimalisatie is of dat ik ergens nog wat kan tweaken?
Ben nu even singleplayer aan het kloten.. Merk toch dat ik nog best wat lagg heb hier en daar.
Aan me specs kan niet liggen.
AMD X4 945
8GB RAM
Vertex 2 SSD
ATI SAPPHIRE 5770 1GB
Enig idee of er nog optimalisatie is of dat ik ergens nog wat kan tweaken?
Citaat van marcelvn op 22 mei 2012, 13:59Lang leven java, hij used bij mij niet meer dan 512mb, trouwens ik 8gig heb xD
Daardoor heb ik zelfs lag... specs:
Intel I7 2630QM
Nvidia GTX 560M
8 GIG DDR3-1333
Lang leven java, hij used bij mij niet meer dan 512mb, trouwens ik 8gig heb xD
Daardoor heb ik zelfs lag... specs:
Intel I7 2630QM
Nvidia GTX 560M
8 GIG DDR3-1333