Duken.nl Minecraft server [24/7]
Citaat van Rikkert. op 1 april 2012, 19:14Zal straks wel even kijken. Ben nu film aan het kijken.
Maar het moet wel kunnen
Send from my Asus Eee Pad using Tapatalk.
Zal straks wel even kijken. Ben nu film aan het kijken.
Maar het moet wel kunnen
Citaat van Duken op 1 april 2012, 19:20Overigens.... ikke wil nieuwsbericht voor op frontpage!!
Gewoon een leuk stukje tekst a 180 tekens. Video's en plaatjes erbij en gaan!
Overigens.... ikke wil nieuwsbericht voor op frontpage!!
Gewoon een leuk stukje tekst a 180 tekens. Video's en plaatjes erbij en gaan!
Citaat van Rikkert. op 1 april 2012, 19:28Ik schrijf morgen wat en stuur het naar Marciej123 zodat hij wat kan veranderen/toevoegen.
Ik schrijf morgen wat en stuur het naar Marciej123 zodat hij wat kan veranderen/toevoegen.
Citaat van Marciej123 op 1 april 2012, 21:21ik had al een klein stukje gemaakt. bespreken we morgen wel op msn.
filmpje doen we de video + muziek.
Foto even met zon ondergang of opkomst en dan vanuit een hoek van de server in de lucht zodat je veel ziet?
ik had al een klein stukje gemaakt. bespreken we morgen wel op msn.
filmpje doen we de video + muziek.
Foto even met zon ondergang of opkomst en dan vanuit een hoek van de server in de lucht zodat je veel ziet?
Citaat van Rikkert. op 1 april 2012, 21:39Ja hoor is goed kijken we morgen wel even naar
Aan elke Duken.nl MC speler;
Marc en ik zijn tot het idee gekomen om in sommige episodes een 'gast' mee te laten survivallen.
Wat is het doel? Gewoon wat plezier hebben en overleven
Vereisten: 15-30 minuten van je tijd, en een microfoon. Zonder microfoon wordt het (helaas) niks!
Hoe meld je je aan? Zeg hier gewoon dat je graag mee wil doen
Ja hoor is goed kijken we morgen wel even naar
Aan elke Duken.nl MC speler;
Marc en ik zijn tot het idee gekomen om in sommige episodes een 'gast' mee te laten survivallen.
Wat is het doel? Gewoon wat plezier hebben en overleven
Vereisten: 15-30 minuten van je tijd, en een microfoon. Zonder microfoon wordt het (helaas) niks!
Hoe meld je je aan? Zeg hier gewoon dat je graag mee wil doen
Citaat van Marciej123 op 2 april 2012, 23:35Episode 2
Verstuurd van mijn HTC Desire met Tapatalk
Episode 2
Verstuurd van mijn HTC Desire met Tapatalk
Citaat van Duken op 3 april 2012, 06:32Wat een lol hebben jullie op die server! Ziet er weer gezellig uit haha, zie zombie en Spin hadden je bijna te pakken
Wat een lol hebben jullie op die server! Ziet er weer gezellig uit haha, zie zombie en Spin hadden je bijna te pakken
Citaat van Thijs. op 3 april 2012, 16:34Haha, die filmpjes zijn echt awesome!
En, tja Creative is alleen fijn als je grote bouwwerken wilt maken, en anders (vind ik) survival leuker.
Haha, die filmpjes zijn echt awesome!
En, tja Creative is alleen fijn als je grote bouwwerken wilt maken, en anders (vind ik) survival leuker.