Duken.nl Minecraft server [24/7]
Citaat van Marciej123 op 30 maart 2012, 23:11Helaas wel,
Om de tijd de kan je MC filmpjes kijken youtube.com/dukenminecraft
Verstuurd van mijn HTC Desire met Tapatalk
Helaas wel,
Citaat van marcelvn op 30 maart 2012, 23:38Om de tijd de kan je MC filmpjes kijken youtube.com/dukenminecraftBijna
Ik was sarcastisch want het was al 12 uur geweest
Bijna
Ik was sarcastisch want het was al 12 uur geweest
Citaat van Demo op 31 maart 2012, 14:35hallo ik zou me graag bij deze server willen aansluiten
het lijkt me heel cool om samen met jullie te werken en bouwen
mijn minecraft naam is brice12345
ik heb ook al op jullie filmpje gereageerd over de minigame
ik hoop snel van jullie te horen
groeten brice oja ik ben 14 jaar
hallo ik zou me graag bij deze server willen aansluiten
het lijkt me heel cool om samen met jullie te werken en bouwen
mijn minecraft naam is brice12345
ik heb ook al op jullie filmpje gereageerd over de minigame
ik hoop snel van jullie te horen
groeten brice oja ik ben 14 jaar
Citaat van marcelvn op 31 maart 2012, 17:58Beste marcel Ik zou graag bij jullie op de server komen bouwen en jullie helpen met bouwen. Ik heb jullie you-tube filmpjes ook gezien en vond het hele leuke filmpjes en de mensen lijken me ook heel aardig. Ik heb ook op jullie server gereageerd en op de youtube filmpjes (ik voel me nu een beetje een stalker) en ik wil gewoon heel graag meedoen met jullie bouw werken Mijn online naam is brice12345 Ik ben 14 jaar (misschien maakt dat verschil) Groeten BriceIk heb 2 jaar lang een minecraft server gehad, maar deze is toch echt van Marciej123, niet te verwarren met mij marcelvn
Beste marcel Ik zou graag bij jullie op de server komen bouwen en jullie helpen met bouwen. Ik heb jullie you-tube filmpjes ook gezien en vond het hele leuke filmpjes en de mensen lijken me ook heel aardig. Ik heb ook op jullie server gereageerd en op de youtube filmpjes (ik voel me nu een beetje een stalker) en ik wil gewoon heel graag meedoen met jullie bouw werken Mijn online naam is brice12345 Ik ben 14 jaar (misschien maakt dat verschil) Groeten Brice
Ik heb 2 jaar lang een minecraft server gehad, maar deze is toch echt van Marciej123, niet te verwarren met mij marcelvn
Citaat van Rikkert. op 31 maart 2012, 18:05Denk dat ze dacht dat Marciej123 voor Marcel stond
Kan gebeuren.
Ik zal je toevoegen als ik weer even op de server zit
Marcel, jou had ik vanmiddag al toegevoegd
@marciej
Wanneer komt de eerste build-off?
En een dingetje over je texture, soms is het water heel er groen. Normaal of een fout?
Denk dat ze dacht dat Marciej123 voor Marcel stond
Kan gebeuren.
Ik zal je toevoegen als ik weer even op de server zit
Marcel, jou had ik vanmiddag al toegevoegd
@marciej
Wanneer komt de eerste build-off?
En een dingetje over je texture, soms is het water heel er groen. Normaal of een fout?
Citaat van Freddytje op 1 april 2012, 01:18Is toch verontreinigd water of heb ik dat verkeerd?
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Is toch verontreinigd water of heb ik dat verkeerd?
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Citaat van Marciej123 op 1 april 2012, 09:03Klopt!
Net als grass dat geel of bruin is is dat met water ook
Klopt!
Net als grass dat geel of bruin is is dat met water ook
Citaat van Duken op 1 april 2012, 18:48Dat whitelisten.... is het nog echt nodig? Ik heb het idee dat er nu bezoekers zijn die er niet op kunnen komen? Kan je er voor zorgen dat je bij het inloggen die melding krijgt? Whitelist via duken.nl forum idpv you are not whitelisted!
Dat whitelisten.... is het nog echt nodig? Ik heb het idee dat er nu bezoekers zijn die er niet op kunnen komen? Kan je er voor zorgen dat je bij het inloggen die melding krijgt? Whitelist via duken.nl forum idpv you are not whitelisted!
Citaat van Duken op 1 april 2012, 19:14Jeetje jongens... net weer aan het neuzen in de server maar niet normaal wat een geweldige bouwwerken. Bizar hoeveel het er zijn! LIKE!
Jeetje jongens... net weer aan het neuzen in de server maar niet normaal wat een geweldige bouwwerken. Bizar hoeveel het er zijn! LIKE!