Duken Forum upgrade 4.3.*
Citaat van Meh Meh op 27 april 2018, 20:13De snelheid is een stuk beter dan voorheen. ?
De snelheid is een stuk beter dan voorheen. ?
Citaat van Meh Meh op 27 april 2018, 20:37Om eerlijk te zijn neem ik weinig verandering waar.
Over het algemeen laadt de website snel genoeg, ik zit nooit knarsetandend te wachten.
Om eerlijk te zijn neem ik weinig verandering waar.
Over het algemeen laadt de website snel genoeg, ik zit nooit knarsetandend te wachten.
Citaat van Duken op 27 april 2018, 20:45Dan is het goed, als we maar niet achteruit gaan.
Ik merk soms dat de eerste resolve wat langer duurt sinds we ook op cloudflare zitten. Komt door de security checks. Maar hij voelt bij mij ook lekker vlot aan.
Dan is het goed, als we maar niet achteruit gaan.
Ik merk soms dat de eerste resolve wat langer duurt sinds we ook op cloudflare zitten. Komt door de security checks. Maar hij voelt bij mij ook lekker vlot aan.
Citaat van Meh Meh op 27 april 2018, 20:56Cloudflare draagt bij aan veiligheid niet aan snelheid.
Minder downtime als een boze zak hooi aan de gang gaat met low orbit ion cannon. ?
Cloudflare draagt bij aan veiligheid niet aan snelheid.
Minder downtime als een boze zak hooi aan de gang gaat met low orbit ion cannon. ?
Citaat van Duken op 28 april 2018, 09:55We zijn weer online...
Had wel een kostenpost van 116 euro 😢 . Moest iemand van freelancer.com inhuren. Maar goed...
We zijn weer online...
Had wel een kostenpost van 116 euro 😢 . Moest iemand van freelancer.com inhuren. Maar goed...
Citaat van Duken op 29 april 2018, 08:02Op 27-4-2018 om 19:57 zei Duken:4.3 heeft blijkbaar een werkende synchronisatie van profielen... Veel (oude) leden krijgen opeens een profiel foto ?️
Wacht eens.... Waarschijnlijk worden leden welke nu een profiel foto op de Socialmedia aanpassen gesynchroniseerd. Te zien aan de 4 mei profiel foto's. Dat heeft dus nooit gewerkt
Op 27-4-2018 om 19:57 zei Duken:4.3 heeft blijkbaar een werkende synchronisatie van profielen... Veel (oude) leden krijgen opeens een profiel foto ?️
Wacht eens.... Waarschijnlijk worden leden welke nu een profiel foto op de Socialmedia aanpassen gesynchroniseerd. Te zien aan de 4 mei profiel foto's. Dat heeft dus nooit gewerkt
Citaat van Meh Meh op 29 april 2018, 15:18Waarom hebben zoveel mensen ineens een "op 4 mei ben ik 2 minuten stil" profielfoto? 😐
Edit, ik lees nu pas je laatste bericht... mijn vraag is beantwoord.
Waarom hebben zoveel mensen ineens een "op 4 mei ben ik 2 minuten stil" profielfoto? 😐
Edit, ik lees nu pas je laatste bericht... mijn vraag is beantwoord.
Citaat van Duken op 29 april 2018, 19:44Mmmmm ja. Je kunt het zelf uitschakelen in je activiteiten overzicht. Maar ik kijk het even aan. Anders vraag ik aan ipb waar deze "feature" vandaan komt 😛 dit zijn leden die zich aangemeld hebben via een sociaal media account.
Mmmmm ja. Je kunt het zelf uitschakelen in je activiteiten overzicht. Maar ik kijk het even aan. Anders vraag ik aan ipb waar deze "feature" vandaan komt 😛 dit zijn leden die zich aangemeld hebben via een sociaal media account.
Citaat van Meh Meh op 29 april 2018, 22:39Als alle oud Duken leden een mail krijgen over hun profielfoto en 5% komt kijken, dan heb je een hoop extra traffic. Maar daar zou niet iedereen even blij mee zijn.
Als alle oud Duken leden een mail krijgen over hun profielfoto en 5% komt kijken, dan heb je een hoop extra traffic. Maar daar zou niet iedereen even blij mee zijn.