wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Duken Forum upgrade 4.3.*

VorigePage 3 of 4Volgende

De snelheid is een stuk beter dan voorheen. ?

Bedankt mehmeh. Hoe is het gevoel van het browsen, is dat hetzelfde als voorheen? ?

Om eerlijk te zijn neem ik weinig verandering waar.
Over het algemeen laadt de website snel genoeg, ik zit nooit knarsetandend te wachten.  

Dan is het goed, als we maar niet achteruit gaan.

Ik merk soms dat de eerste resolve wat langer duurt sinds we ook op cloudflare zitten. Komt door de security checks. Maar hij voelt bij mij ook lekker vlot aan. :yes:

Cloudflare draagt bij aan veiligheid niet aan snelheid.
Minder downtime als een boze zak hooi aan de gang gaat met low orbit ion cannon. ?

We zijn weer online... 

Had wel een kostenpost van 116 euro 😢 . Moest iemand van freelancer.com inhuren. Maar goed... 

Op 27-4-2018 om 19:57 zei Duken:

4.3 heeft blijkbaar een werkende synchronisatie van profielen... Veel (oude) leden krijgen opeens een profiel foto ?️

Wacht eens.... Waarschijnlijk worden leden welke nu een profiel foto op de Socialmedia aanpassen gesynchroniseerd. Te zien aan de 4 mei profiel foto's. Dat heeft dus nooit gewerkt :)

Waarom hebben zoveel mensen ineens een "op 4 mei ben ik 2 minuten stil" profielfoto? 😐

Edit, ik lees nu pas je laatste bericht... mijn vraag is beantwoord.

Mmmmm ja. Je kunt het zelf uitschakelen in je activiteiten overzicht. Maar ik kijk het even aan. Anders vraag ik aan ipb waar deze "feature" vandaan komt 😛 dit zijn leden die zich aangemeld hebben via een sociaal media account.

Als alle oud Duken leden een mail krijgen over hun profielfoto en 5% komt kijken, dan heb je een hoop extra traffic. Maar daar zou niet iedereen even blij mee zijn.

VorigePage 3 of 4Volgende