wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Duken Forum upgrade 4.3.*

VorigePage 2 of 4Volgende

Je kunt je nieuwe emojis ook kiezen door te starten met :...

Dus typ : en daarna bijvoorbeeld nederland : flag-nl

test ??

?

Geslaagde test, Duken. En we hebben eindelijk een smiley die op mij lijkt. ?

Haha,

Nu nog de server upgrade uitvoeren. Er staat een flinke upgrade van plesk klaar. Doe voeren we van de week uit. :)

die smilies laden alleen langzaam op mijn telefoon..... Het zijn er teveel. Ook een ticket voor aanmaken bij ipb :(

Misschien kan je andere of minder smileys instellen voor de responsive versie?  ???
Ik vroeg het al eerder maar heb vergeten wat je reactie was, gebruik je PHP7 al?
En minify en caching extentsies/plugins voor IPB?

De pageload is bij mij redelijk, maar het kan beter voor mobiel.  

Ja ik kan dat niet instellen, dat is binnen IPB gebouwd. Maar ze zullen vast snel met een oplossing komen. De site laadt hier soms ook langzaam (response time).

Ik heb inderdaad PHP7 en minify. caching deels maar nog niet goed. Ik wil het op memory basis. Komt ook in de volgende server update. We hebben het er druk mee ?

Volgens mij biedt je host geen redis cache aan, dat kan ook veel helpen. 
Een optie is om je VPS te upgraden, mits dat het geld waard is.

Nee nu inderdaad niet. Maar ik beheer zelf de vps. Dus mag zelf redis installeren ?️

Eerste stap is uitgevoerd, plesk is bijgewerkt naar onyx . Daar kwamen nog geen problemen uit.

Server health is bijgewerkt. 

Even de server rust geven, morgen de core bijwerken. Als dat is gelukt, PHP 7.2 klaarmaken en activeren op Duken.nl

Maar de geschiedenis leert, 1 ding tegelijk ?

dus nu staat alles er goed voor. En dan wachten we, anders weet ik straks zelf niet meer waar eventuele problemen uitkomen met alle patchwork tegelijk.

4.3 heeft blijkbaar een werkende synchronisatie van profielen... Veel (oude) leden krijgen opeens een profiel foto ?️

VorigePage 2 of 4Volgende