wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Den Spike gaat naar DarkShieldnzb.com

Page 1 of 4Volgende

Hoi allemaal,

Na alles goed en heel goed overdacht te hebben, heb ik besloten om naar een splinternieuw forum te gaan.

Het is een forum wat nog helemaal in opbouw is, dus geen verraders of wat dan ook. De naam van het forum: DarkShieldNZB!!

Ze zoeken nog posters en spotters, dus voel je jezelf geroepen kom eens een kijkje nemen!

http://www.darkshieldnzb.com

Hoop jullie daar te zien, bedankt alvast.

Grtz,

Den Spike

DenSpike.gif

Bedankt voor het doorgeven Den Spike, kom zeker een kijkje nemen wat voor forum het is.

Thanks voor de info Spike

Blij dat je verdergaat :yahoo:

Trots dat Den Spike voor DarkShieldNZB.com heeft gekozen. En ook blij dat hij op zijn beslissing is terug gekomen om te stoppen met zijn UAtjes.

Zoals jij zijn er maar weinig. Vele zullen wel een keer een post van je hebben gedownload en genoten van de software die je hebt gemaakt.

DarkShieldNZB.com is bezig de site te vullen, dus het kan even duren voor je nieuwe aanmelding doorgezet wordt.

Tevens op zoek naar Posters/Spotters deze kunnen zich aanmelden via darkshieldnzb@protonmail.com.

Duken,  members van Duken en lezers zijn van harte welkom op onze site. Bij deze wil ik ook Duken bedanken dat hij deze topic mogelijk heeft gemaakt. 

DarkShield.

mooi dat je tog doorgaat den spike topper

Geweldig dat je terug bent. Altijd eerste klas programma's.  Kijk nu al uit naar darks... en aangemeld.

Goed nieuws!! Ben blij dat Spike op z'n besluit terug gekomen is om te stoppen.

Heb me intussen al aangemeld op de nieuwe site.

corpet

1 uur geleden zei corpet:

Goed nieuws!! Ben blij dat Spike op z'n besluit terug gekomen is om te stoppen.

Heb me intussen al aangemeld op de nieuwe site.

corpet

Kan jij er al op komen dan, heb me ook geregistreerd, maar wacht nog op goedkeuring, snap er niks van

Houden we het hier a.u.b gezellig in deze forum

Inmiddels zijn de 2 berichten verwijderd door de staff hier ;) bedankt daarvoor

Page 1 of 4Volgende