Coupon en kortingcodes voor Usenet providers
Citaat van William op 28 november 2020, 07:41Nog eentje. Die was ik vergeten:
Unlimited + VPN $1 voor de eerste maand, daarna $23,99 per jaar. Aanrader als je Newsdemon niet niet eerder hebt geprobeerd. Bevalt het niet? Dan kun je dit abonnement voor de jaarlijkse facturering van $23,99 annuleren.
Nog eentje. Die was ik vergeten:
Unlimited + VPN $1 voor de eerste maand, daarna $23,99 per jaar. Aanrader als je Newsdemon niet niet eerder hebt geprobeerd. Bevalt het niet? Dan kun je dit abonnement voor de jaarlijkse facturering van $23,99 annuleren.
Citaat van William op 2 december 2020, 08:42Ik las net via een blogbericht en een bericht op Reddit dat ze zijn gestart met de overstap van Highwinds (~4500 retentie) naar UsenetExpress (~3000 dagen retentie).
Als back-up maak ik onder andere gebruik van Newsgroupirect (maakt gebruik van UsenetExpress). Omdat Newsdemon en Newsgroupdirect nu van dezelfde server gebruik maken, heeft het weinig zin om Newsgroupdirect nog als back-up te gebruiken.
Ik heb nog een block account bij Bulknews. Maar tweede extra block account voor back-up is mooi meegenomen. Binnenkort eens even neuzen.
Ik las net via een blogbericht en een bericht op Reddit dat ze zijn gestart met de overstap van Highwinds (~4500 retentie) naar UsenetExpress (~3000 dagen retentie).
Als back-up maak ik onder andere gebruik van Newsgroupirect (maakt gebruik van UsenetExpress). Omdat Newsdemon en Newsgroupdirect nu van dezelfde server gebruik maken, heeft het weinig zin om Newsgroupdirect nog als back-up te gebruiken.
Ik heb nog een block account bij Bulknews. Maar tweede extra block account voor back-up is mooi meegenomen. Binnenkort eens even neuzen.
Citaat van Misterkilobyte op 2 december 2020, 08:506 minuten geleden zei Monkie:Ik las net via een blogbericht en een bericht op Reddit dat ze zijn gestart met de overstap van Highwinds (~4500 retentie) naar UsenetExpress (~3000 dagen retentie).
Klopt wat je zegt over newsdemon, maar nu is de retentie weg kan voor nog geen jaar geleden meer binnen halen, ook posten via ssl wil niet meer, dus ga nu toch maar eens denken aan iets anders, is er niet beter op geworden helaas
6 minuten geleden zei Monkie:Ik las net via een blogbericht en een bericht op Reddit dat ze zijn gestart met de overstap van Highwinds (~4500 retentie) naar UsenetExpress (~3000 dagen retentie).
Klopt wat je zegt over newsdemon, maar nu is de retentie weg kan voor nog geen jaar geleden meer binnen halen, ook posten via ssl wil niet meer, dus ga nu toch maar eens denken aan iets anders, is er niet beter op geworden helaas
Citaat van William op 2 december 2020, 09:0311 minuten geleden zei Misterkilobyte:Klopt wat je zegt over newsdemon, maar nu is de retentie weg kan voor nog geen jaar geleden meer binnen halen, ook posten via ssl wil niet meer, dus ga nu toch maar eens denken aan iets anders, is er niet beter op geworden helaas
Dat klinkt minder. Al kom ik ook berichten tegen dat mensen iets kunnen binnenhalen van +3000 dagen.
Persoonlijk zou ik even wachten totdat ze de boel volledig hebben overgezet. Dan ga ik het zelf ook een paar keer testen met oudere posts.
11 minuten geleden zei Misterkilobyte:Klopt wat je zegt over newsdemon, maar nu is de retentie weg kan voor nog geen jaar geleden meer binnen halen, ook posten via ssl wil niet meer, dus ga nu toch maar eens denken aan iets anders, is er niet beter op geworden helaas
Dat klinkt minder. Al kom ik ook berichten tegen dat mensen iets kunnen binnenhalen van +3000 dagen.
Persoonlijk zou ik even wachten totdat ze de boel volledig hebben overgezet. Dan ga ik het zelf ook een paar keer testen met oudere posts.
Citaat van William op 2 december 2020, 13:434 uur geleden zei Misterkilobyte:Klopt wat je zegt over newsdemon, maar nu is de retentie weg kan voor nog geen jaar geleden meer binnen halen, ook posten via ssl wil niet meer, dus ga nu toch maar eens denken aan iets anders, is er niet beter op geworden helaas
Herstart voor de zekerheid ook eens je download programma. Het kan zijn dat er nog verbinding wordt gemaakt met de Highwinds server.
Heb het ook even getest. En inderdaad. Iets van een jaar of ouder kreeg ik ook niet binnen.
Wat bij mij heeft geholpen: Open je download programma en verwijder de Newsdemon server. Voeg deze vervolgens weer toe.
4 uur geleden zei Misterkilobyte:Klopt wat je zegt over newsdemon, maar nu is de retentie weg kan voor nog geen jaar geleden meer binnen halen, ook posten via ssl wil niet meer, dus ga nu toch maar eens denken aan iets anders, is er niet beter op geworden helaas
Herstart voor de zekerheid ook eens je download programma. Het kan zijn dat er nog verbinding wordt gemaakt met de Highwinds server.
Heb het ook even getest. En inderdaad. Iets van een jaar of ouder kreeg ik ook niet binnen.
Wat bij mij heeft geholpen: Open je download programma en verwijder de Newsdemon server. Voeg deze vervolgens weer toe.
Citaat van William op 3 december 2020, 13:02Het blijft hier op en neer gaan. De ene keer lukt het wel om iets van een jaar of ouder binnen te halen (soms met lagere snelheid) en soms niet.
Uiteraard geef ik ze de tijd voordat ze het aantal dagen retentie (3000-3500) weer kunnen waar maken.
Newsdemon loopt hier nog door tot februari. Daarna moet ik handmatig verlengen voor hetzelfde bedrag. Ik kijk tegen die tijd hoe het ervoor staat.
Het is toch zonde om nu me block accounts te moeten aanspreken.
Daarom heb ik voor $20 een abonnement bij Newshosting (Highwinds) genomen. Samen met me huidige block accounts (Newsgroupdirect = UsnetExpress en Bulknews = Abavia) een prima combinatie.
Het blijft hier op en neer gaan. De ene keer lukt het wel om iets van een jaar of ouder binnen te halen (soms met lagere snelheid) en soms niet.
Uiteraard geef ik ze de tijd voordat ze het aantal dagen retentie (3000-3500) weer kunnen waar maken.
Newsdemon loopt hier nog door tot februari. Daarna moet ik handmatig verlengen voor hetzelfde bedrag. Ik kijk tegen die tijd hoe het ervoor staat.
Het is toch zonde om nu me block accounts te moeten aanspreken.
Daarom heb ik voor $20 een abonnement bij Newshosting (Highwinds) genomen. Samen met me huidige block accounts (Newsgroupdirect = UsnetExpress en Bulknews = Abavia) een prima combinatie.
Citaat van sweet11 op 8 december 2020, 23:50https://controlpanel.newshosting.com/signup/index.php?promo=black-friday-deal-2020
Of
https://controlpanel.newshosting.com/signup/index.php?promo=best-usenet-deal
https://controlpanel.newshosting.com/signup/index.php?promo=black-friday-deal-2020
Of
https://controlpanel.newshosting.com/signup/index.php?promo=best-usenet-deal
Citaat van xipher op 10 december 2020, 11:19Website: XSNews.nl
Couponcode: 5EUR
Actie: 250GB voor €5,- i.p.v. €29,95
Geldig tot en met: 14 december 2020
Website: XSNews.nl
Couponcode: 5EUR
Actie: 250GB voor €5,- i.p.v. €29,95
Geldig tot en met: 14 december 2020
Citaat van William op 10 december 2020, 13:15Twee Thrifty Thursday deals deze week van UsenetPrime:
- Thrifty Thursday | Prime Unlimited | $3 Monthly Lifetime Rate
- Thrifty Thursday | 2 Years Unlimited | $50
Twee Thrifty Thursday deals deze week van UsenetPrime:
- Thrifty Thursday | Prime Unlimited | $3 Monthly Lifetime Rate
- Thrifty Thursday | 2 Years Unlimited | $50