wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Coupon en kortingcodes voor Usenet providers

VorigePage 23 of 29Volgende

https://controlpanel.newshosting.com/signup/index.php?promo=best-usenet-deal-ever 416234850_Schermafbeelding2020-11-06om22_33_35.thumb.png.50fddcfe890090915b54663244643124.png

1.67 per maand en vpn verdienen ze er nog wel wat aan?

Website: Extremeusenet.nl
Couponcode: PREBF2020
Korting: 25% 
Geldig tot en met: dec 2020

Ik ben benieuwd met wat voor Black Friday deals Newsdemon en Newsgroupdirect zullen komen. 

Zou toch wat zijn dat het nog goedkoper kan dan wat ik nu per jaar betaal voor Newsdemon. We wachten het af.

5 minuten geleden zei Monkie:

Ik ben benieuwd met wat voor Black Friday deals Newsdemon en Newsgroupdirect zullen komen. 

Zou toch wat zijn dat het nog goedkoper kan dan wat ik nu per jaar betaal voor Newsdemon. We wachten het af.

Ik heb dan ook Newsdemon eens kijken of rondneuzen .... Als het goed is dan krijg ik volgende jaar pas op het einde van het jaar glasvezel onvil, met een download snelheid van tot 1000 MbIt/s en upsnelheid ook van 1000

Ik blijf fijn bij Newsdemon (abonnement) en Newsgroupdirect (block account). Bevalt me prima. Die 15 euro per jaar die ik nu ik voor Newsdemon betaal is de moeite niet. Al hoop je stiekem dat ze met een Black Friday deal komen die goedkoper is.

Dan klim ik even in de mail om dit aan te laten passen.

Een downloadsnelheid van 1000Mbps mag geen probleem zijn. Bij Newsdemon heb je ongelimiteerde snelheid. 🙂

Ik heb nog 1 code voor 1 jaar gratis vpn ( dus helemaal gratis) Ik wil hem wel verloten hier.

Als je interesse hebt dan even een pm sturen, dan trek ik 1 lotje op zondag 29 nov, mits er interesse is 😉 

Ik maak de provider hier niet bekend, omdat deze anders misschien  mij overslaat met uitdelen (Lol)

Website: XSNews.nl
Couponcode: BLACK2020
Korting: 20% op jaarabonnementen
Geldig tot en met: Alleen geldig op Black Friday 2020.

Heb je al een account? Dan gebruik maken van deze deal door in te loggen en je abonnement verlengen.

Website: Easyusenet.nl
Couponcode: BLACKCYBER20
Korting: 15% op alle abonnementen
Geldig tot en met: 30 november 2020

Heb je al een account? Dan gebruik maken van deze deal door in te loggen en je abonnement verlengen.

Meerdere Black Friday deals:

Blocknews:

500GB block account $3.50 (verloopt niet).

500 gig block accounts will go on sale for $0.75. After several sales, the price increases by 25 cents and will continue to increase as sales happen.

UsenetPrime:

Prime Unlimited | $3 Monthly Lifetime Rate

Prime Unlimited | $30 Yearly Lifetime Rate

4TB Block | $16 (non-expiring)

UsenetExpress:

Unlimited Access - $12.5 voor 6 maanden. Wordt voor dezelfde prijs verlengd, totdat je het abonnement stopzet.

500GB block account (verloopt niet)- $5 (koop er drie, krijg er 1 gratis.)

Unlimited Access - $48 voor 2 jaar. Wordt voor dezelfde prijs verlengd, totdat je het abonnement stopzet.

UsenetFire:

50GB Block for $1

150GB Block for $2

250GB Block for $3

500GB Block for $5

1TB Block for $8

Monthly Unlimited for $4

Three Months Unlimited for $10

Annual Unlimited for $40

Newsgroupdirect:

1 TB Blocks $5

2 TB Blocks $8

4 TB Blocks $15

10 Months Unlimited $22

6 Months Unlimited $12

I-Telligent:

Standard 50Mbit 12 maanden voor een eenmalige betaling van €36 (Code: herfst2020)

Luxe 250Mbit 12 maanden voor een eenmalige betaling van €56 (Code: herfst2020)

Deluxe Unlimited 12 maanden voor een eenmalige betaling van €80 (Code: herfst2020)

Newsdemon Black Friday deals:

1TB block + VPN $5 (Verloopt niet)

2TB per maand + VPN $18 per jaar  (Wordt voor dezelfde prijs verlengd, totdat je het abonnement stopzet.)

Unlimited + VPN $23,99 per jaar (Wordt voor dezelfde prijs verlengd, totdat je het abonnement stopzet.)

Unlimited + VPN $2,49 per maand (Wordt voor dezelfde prijs verlengd, totdat je het abonnement stopzet)

VorigePage 23 of 29Volgende