wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Centraal: Windows XP - Vista - Windows 7

VorigePage 50 of 67Volgende

ik wil over mijn xp 7 zetten.

hoe kom ik achter of ik 32bit moet hebben of de 64 bit

en kan ik dart er zo over heen zetten met een update?

kan er wat gebeuren raak ik niks kwijt?

alvast bedankt

Hoeveel GB RAM geheugen heb je? Kan je even checken met CCleaner of Everst Home Edition. En kijk met de programma's hierboven en op de vorige pagina om te kijken of je processor 64 bits aan kan.

Je kan niet vanaf Windows XP upgraden naar Windows 7, dan heb je Windows Vista nodig. Dus je moet een schone installatie doen. Je kan belangrijke bestanden back-uppen door op een externe harde schijf te zetten en dan weer terug zetten als je Windows 7 hebt geïnstalleerd.

heb al gekeken en kan de 64bit niet aan .

heb hier al de 32 versie gedownload.

dus ik moet eerst een backup maken en dan xp verwijderen en dan w7 erop?

kan dus niet gelijk op xp/

mvg

Eerst een back-up maken van belangrijkste bestanden, dan installeren want je kan niet vanaf XP upgraden, je moet dus je harde schijf formatteren (doet die tijdens de installatie) en ben je al je programma's en dergelijken kwijt.

Om het even duidelijker te formuleren. Je hoeft niks extra's te doen om van XP af te komen. Gewoon de Windows 7 cd er in proppen. En dan vraagt hij in de installatie of je een upgrade of een schone installatie wil starten. Kies dan voor schone installatie. Dan kom je in een scherm waar als je schijven staan. Het handigst is om al je schijven te verwijderen. Dan komt er uiteindelijk 1 grote schijf achter. Deze kan je dan weer delen in 2 of meer stuks.

Is het mogelijk om van Windows 7 Ultimate N naar Windows 7 Proffesional te gaan?

Nu Windows 7 uit is, zoek ik een Windows 7 Ultimate Retail in het Nederlands. Na lang zoeken op FTD, kan ik hem nog niet vinden. Als je het kan vinden, kan ik dan de zoektermen krijgen voor nzbindex?

EDIT: Ik zoek 64BIT trouwens.

32 of 64 bits?

Ik kan hem namelijk wel vinden:

32 Bits FTD nummer: 1101778

64 Bits FTD nummer: 1102155

Hoe zoek je in FTD op FTD nummer? Want als ik hem in nzbindex zoek, geeft hij geen resultaten.

Is deze upgradeble vanaf Vista? Zodat ik geen bestanden kwijt raak.

EDIT: Volgens de comments is het de N versie? Ik wil gewoon met Windows Media Player enzo erbij.

Als ik op Vista 64 bit heb moet dit op W7 toch ook lukken?

VorigePage 50 of 67Volgende