Centraal: Windows XP - Vista - Windows 7
Citaat van William op 30 oktober 2009, 22:01Sorry, FTD 1054377 is het
[sarcasme] :love: ziggo 30 dagen retentie nieuwsgroepen[/sarcasme]
Maar als ik die versie wil, waar moet ik dan op zoeken?
Want de oem versie is dat je juist wel al die prut van media player en IE er bij hebt, toch?
Sorry, FTD 1054377 is het
[sarcasme] :love: ziggo 30 dagen retentie nieuwsgroepen[/sarcasme]
Maar als ik die versie wil, waar moet ik dan op zoeken?
Want de oem versie is dat je juist wel al die prut van media player en IE er bij hebt, toch?
Citaat van Heisenberg op 30 oktober 2009, 22:06hehe ja dan is het minder, in ieder geval moet je zoeken naar een "N" versie die is helemaal kaal, zit (bij mij dan) wel Internet Explorer bij, of je dit kan uitschakelen weet ik niet precies, maar die andere programma's (Windows Movie Maker, Media Player enzovoort) zitten er niet bij. Zelf heb ik daar betere alternatieve programma's voor (Pinnacle Studio, iTunes en VLC media Player) dus vond ik het handiger om een kale versie te downloaden, ook al was ik mij daar niet helemaal bewust van
BTW: wat ik ook kan aanraden, is een dag payserver bij Eweka te nemen, door te sms'en voor € 1,10 en dan kan je het bestand wel binnenhalen. Dan weet je wel dat je goed zit, omdat:
- Is Nederlands, bij Torrents kom je vaak Engels tegen.
- Gekraakt (als je goed de stappen volgt)
Of je moet heel goed zoeken in Torrents om en een Nederlandse en gekraakte versie te vinden, die ook nog eens "n" is.
hehe ja dan is het minder, in ieder geval moet je zoeken naar een "N" versie die is helemaal kaal, zit (bij mij dan) wel Internet Explorer bij, of je dit kan uitschakelen weet ik niet precies, maar die andere programma's (Windows Movie Maker, Media Player enzovoort) zitten er niet bij. Zelf heb ik daar betere alternatieve programma's voor (Pinnacle Studio, iTunes en VLC media Player) dus vond ik het handiger om een kale versie te downloaden, ook al was ik mij daar niet helemaal bewust van
BTW: wat ik ook kan aanraden, is een dag payserver bij Eweka te nemen, door te sms'en voor € 1,10 en dan kan je het bestand wel binnenhalen. Dan weet je wel dat je goed zit, omdat:
- Is Nederlands, bij Torrents kom je vaak Engels tegen.
- Gekraakt (als je goed de stappen volgt)
Of je moet heel goed zoeken in Torrents om en een Nederlandse en gekraakte versie te vinden, die ook nog eens "n" is.
Citaat van William op 30 oktober 2009, 22:10Thanxs JFK
Alleen welke build moet ik hebben? Of gewoon de retail, want er zijn tich super veel builds.
EDIT:
Hmmm, tja. Of een engelse versie downloaden en de nl versie er overheen dumpen
Thanxs JFK
Alleen welke build moet ik hebben? Of gewoon de retail, want er zijn tich super veel builds.
EDIT:
Hmmm, tja. Of een engelse versie downloaden en de nl versie er overheen dumpen
Citaat van Heisenberg op 31 oktober 2009, 09:58BUILD: 7600.16385.090713-1255 of gewoon Build 7600.
BUILD: 7600.16385.090713-1255 of gewoon Build 7600.
Citaat van William op 31 oktober 2009, 18:39BUILD: 7600.16385.090713-1255 of gewoon Build 7600.
Thanxs, heb er 1 gevonden O0
Morgen ga ik wel met de drivers etc vechten.
BUILD: 7600.16385.090713-1255 of gewoon Build 7600.
Thanxs, heb er 1 gevonden O0
Morgen ga ik wel met de drivers etc vechten.
Citaat van Pctje op 31 oktober 2009, 20:18yo guys,
mn pa kan via slim.nl voor 17 euro windows 7 bestellen.
Maar hij wil de 32 bits.
Dus hij zegt tegen mij dan kan jij de 64 bits wel.
Maar hoe weet ik of mijn hardware over weg kan met de 64 bit?
En wat betreft programma's zoals bijvoorbeeld virusscanners, firewalls?
Welke kunnen op windows 7 64 bit?
Groetjes
yo guys,
mn pa kan via slim.nl voor 17 euro windows 7 bestellen.
Maar hij wil de 32 bits.
Dus hij zegt tegen mij dan kan jij de 64 bits wel.
Maar hoe weet ik of mijn hardware over weg kan met de 64 bit?
En wat betreft programma's zoals bijvoorbeeld virusscanners, firewalls?
Welke kunnen op windows 7 64 bit?
Groetjes
Citaat van Heisenberg op 31 oktober 2009, 20:29Download dit bestand: http://www.grc.com/securable.htm
die kijkt of je processor 64 bits aan kan, en ook even checken met Windows Upgrade Advisor: http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=en&FamilyID=1b544e90-7659-4bd9-9e51-2497c146af15
Download dit bestand: http://www.grc.com/securable.htm
die kijkt of je processor 64 bits aan kan, en ook even checken met Windows Upgrade Advisor: http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=en&FamilyID=1b544e90-7659-4bd9-9e51-2497c146af15
Citaat van Heisenberg op 31 oktober 2009, 21:00Zover ik weet bijna elke, zou niet echt een probleem moeten vormen. Als je een virusscanner in gedachten hebt die je wilt gebruiken kan je altijd even op de site kijken of Googlen: * Virusnaam * 64 bits support. En anders gewoon nog even voor de zekerheid vragen op het forum.
Zover ik weet bijna elke, zou niet echt een probleem moeten vormen. Als je een virusscanner in gedachten hebt die je wilt gebruiken kan je altijd even op de site kijken of Googlen: * Virusnaam * 64 bits support. En anders gewoon nog even voor de zekerheid vragen op het forum.
Citaat van Pctje op 31 oktober 2009, 21:04Oke top!
mn processor kan 64 bit <3
Ga ik denk ik maar nemen dan :-[
windows 7 ultimate 64 bit 17 euro.
wtf. normaal 300 zoveel?
Oke top!
mn processor kan 64 bit <3
Ga ik denk ik maar nemen dan :-[
windows 7 ultimate 64 bit 17 euro.
wtf. normaal 300 zoveel?