do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Centraal: Windows XP - Vista - Windows 7

VorigePage 38 of 67Volgende

hallo mensen,

ik ben op zoek naar een goeie link voor Windows 7 rtm 64bit. nou zag ik hier al een nzb voorbij komen, maar daar heb ik niks aan, wordt echt een torrent. nu zag ik ook dat iemand hier een demonoid link postte, maar ik heb helaas geen account. nou zouden mensen die al wel een account hebben anderen kunnen inviten, dus was mijn vraag, zou iemand mij willen inviten. zou er erg blij mee zijn, aangezien ik een nieuwe PC krijg die 6GB geheugen heeft, en ik dus geen 32 bit wil.

mvd

here you got: aer0101Xtbtve1uw2ybubxehktl890wj56suo2nfyvj

hartstikke bedankt gozer ^_^ nu snel downloaden en hopelijk morgen vroeg binnen ^_^'

ik durf hem nu nog steeds niet opzetten, ik heb zo'n touchpad op mijn laptop (Acer Aspire 8930G) en betwijfel het dat die nog zal werken en ik moet eerst een HDD vinden nog omdat er 1tje kapot is :(

Als die het op vista doet dan doet hij het ook wel op Windows 7.

hmm, heb problemen met het installen van mijn router. heb de Belkin N Wireless USB adapter, maar kan hem maar niet installeren, krijg steeds een fout dat hij de drivers niet kan vinden :s

Dan doe je de driver cd er even in of download je de drivers van de Belkin site. :P

beide geprobeerd, maar blijft maar een fout aangeven, dus ga denk ik weer terug naar Vista, toch jmmr, want ziet er best stylisch uit  :'(

Nope geen Beta meer, 64x is handig als je 4GB ram of meer hebt.

Je processor moet wel compatibel zijn, zo niet merk je het vanzelf want dan krijg je een melding voor de installatie.

Bij BTO hebben ze nu de actie dat als je Vista koopt, je gratis kunt upgraden. Ze zeggen dat je voor meer info moet kijken op http://www.microsoft.nl/windows7, maar daar zie ik dus niks staan. Wellicht is het toch voor alle Vista licenties en heb je straks dus een gratis upgrade als je nu Vista koopt. :) Zou wel geniaal zijn, dan sla ik nog wat Vistaatjes in. Jammer dat ze mobo-gebonden zijn.

ja wij hebben ook net een nieuwe computer met vista erop, en onze computer komt er in aanmerking voor (want je krijgt het alleen bij home premium en hoger)

de verkoper zei dat je pas gratis kunt upgraden als het besturingssysteem ook op de markt is. (dus eind oktober)

VorigePage 38 of 67Volgende