Café de Download
Citaat van Rikkert. op 12 oktober 2011, 13:41[A]DukeN
Leuk hoor daar!
Geen last van die regen?
[A]Quinten.
Al ipsw gedownload van 4.3.3 voor iPhone 4?
Dan met shift op herstellen klikken en dan die ipsw kiezen. Als dat niet werkt dan weet ik het niet
[A]Marciej123
Je link klopt niet helemaalLaat maar :s
[A]DukeN
Leuk hoor daar!
Geen last van die regen?
[A]Quinten.
Al ipsw gedownload van 4.3.3 voor iPhone 4?
Dan met shift op herstellen klikken en dan die ipsw kiezen. Als dat niet werkt dan weet ik het niet
[A]Marciej123
Je link klopt niet helemaal Laat maar :s
Citaat van Marciej123 op 12 oktober 2011, 13:42@Duken, Gezellig hoor met lekker bier!
@ Rikkert. LInk net gefixet
En zo herstellen werkt niet. Je moet m eerst in Recovery zetten.
Ps. Heb je pokemon binnen
Thanks ++
@Duken, Gezellig hoor met lekker bier!
@ Rikkert. LInk net gefixet En zo herstellen werkt niet. Je moet m eerst in Recovery zetten.
Ps. Heb je pokemon binnen Thanks ++
Citaat van Rikkert. op 12 oktober 2011, 13:44Kan wel lang geleden dat ik iets met iDevices heb gedaan heb gedaan ik wacht nu op iOS 5 en op jailbreak. Hopen dat die zo komt
Dan was ik gisteren net op tijd om het op de post te doen
Veel plezier er mee
Kan wel lang geleden dat ik iets met iDevices heb gedaan heb gedaan ik wacht nu op iOS 5 en op jailbreak. Hopen dat die zo komt
Dan was ik gisteren net op tijd om het op de post te doen
Veel plezier er mee
Citaat van Marciej123 op 12 oktober 2011, 13:47Laten we het hopen dan iOs 5 untethered uitkomt
zou wel nice zijn!
Haha thanks
Laten we het hopen dan iOs 5 untethered uitkomt zou wel nice zijn!
Haha thanks
Citaat van Freddytje op 12 oktober 2011, 13:59Zo, net voor een klant weer 's een pc in stukjes besteld. Een gemiddelde gamebak met een X4 955 en een HD6870, ik ben benieuwd hoe dat gaat lopen. Vast weer een aardig eindje sneller dan mijn inmiddels al 3,5 jaar oude pc.
Werkt top! Alles draait op high op resolutie 1680 x 1050. Echt perfect ;D
Zo, net voor een klant weer 's een pc in stukjes besteld. Een gemiddelde gamebak met een X4 955 en een HD6870, ik ben benieuwd hoe dat gaat lopen. Vast weer een aardig eindje sneller dan mijn inmiddels al 3,5 jaar oude pc.
Werkt top! Alles draait op high op resolutie 1680 x 1050. Echt perfect ;D
Citaat van Heisenberg op 12 oktober 2011, 14:08[A] alle handleidingen, dat werkt niet want:
- Het is een nieuwe iPhone fresh uit de winkel, er heeft nooit 4.3.3 opgestaan. Dus geen SHSH-Blobs bij TinyUmbrella. Daardoor kan je niet herstellen / downgraden op de gebruikelijke manier. Via SHIFT + Herstel werkt sowieso niet want ik eerst via iREB in DFU mode komen anders krijg ik 3194 error / 1013 etc. etc. Het werkt gewoon niet, heb serieus elke handleiding geprobeerd.
In die handleiding (laatste screenshot) zie je: - saved SHSHS's for iPhone blabla, dat heb ik niet. Het is echt knap lastig zonder SHSH-Blobs. Ook iFaith wilt niet werken want hij loopt vast bij de dump. Redsn0w ook al geprobeerd via 4.3.3 jailbreaken, dan SnowBreeze IPSW aanmaken, herstellen, etc. maar geen baat. Echt GEK word ik ervan.
/serieus 10 euro straight op je paypal als je de gouden key geeft, hopeloos dit namelijk.
[A] alle handleidingen, dat werkt niet want:
- Het is een nieuwe iPhone fresh uit de winkel, er heeft nooit 4.3.3 opgestaan. Dus geen SHSH-Blobs bij TinyUmbrella. Daardoor kan je niet herstellen / downgraden op de gebruikelijke manier. Via SHIFT + Herstel werkt sowieso niet want ik eerst via iREB in DFU mode komen anders krijg ik 3194 error / 1013 etc. etc. Het werkt gewoon niet, heb serieus elke handleiding geprobeerd.
In die handleiding (laatste screenshot) zie je: - saved SHSHS's for iPhone blabla, dat heb ik niet. Het is echt knap lastig zonder SHSH-Blobs. Ook iFaith wilt niet werken want hij loopt vast bij de dump. Redsn0w ook al geprobeerd via 4.3.3 jailbreaken, dan SnowBreeze IPSW aanmaken, herstellen, etc. maar geen baat. Echt GEK word ik ervan.
/serieus 10 euro straight op je paypal als je de gouden key geeft, hopeloos dit namelijk.
Citaat van Rikkert. op 12 oktober 2011, 14:11Deze werkt zeker ook niet
En anders wachten op iOS 5 en hopen op untethered jailbreak...
YEAH IOS 5 IS TE DOWNLOADEN
Ben hem nu aan het downloaden met krak snelheid... En daarna installeren
Nu nog wachten op JB
Deze werkt zeker ook niet
En anders wachten op iOS 5 en hopen op untethered jailbreak...
YEAH IOS 5 IS TE DOWNLOADEN
Ben hem nu aan het downloaden met krak snelheid... En daarna installeren Nu nog wachten op JB
Citaat van Zombymario op 13 oktober 2011, 07:16FTD Forum zal op binnenkort read-only worden, om uiteindelijk helemaal opgeheven te worden:
Op 10 oktober 2011 zou FTD precies 10 jaar bestaan hebben. Helaas heeft het niet zo mogen zijn. Binnenkort zal dit forum read-only worden' date=' om uiteindelijk helemaal opgeheven te worden. Rond je vragen, openstaande discussies en spelletjes indien mogelijk af. Bedankt![/quote']Jammer
Was altijd best veel info te vinden over hoe je nou op IPv6 kon komen met newsservers.
FTD Forum zal op binnenkort read-only worden, om uiteindelijk helemaal opgeheven te worden:
Op 10 oktober 2011 zou FTD precies 10 jaar bestaan hebben. Helaas heeft het niet zo mogen zijn. Binnenkort zal dit forum read-only worden' date=' om uiteindelijk helemaal opgeheven te worden. Rond je vragen, openstaande discussies en spelletjes indien mogelijk af. Bedankt![/quote']Jammer
Was altijd best veel info te vinden over hoe je nou op IPv6 kon komen met newsservers.
Citaat van Marciej123 op 13 oktober 2011, 21:55Morgenmiddag lekker naar Spanje
Lekker hoor, voor hoelang ?
Ps. Hot girl in tiny bikini: http://www.youtube.com/14oct2011/?x=2
Morgenmiddag lekker naar Spanje
Lekker hoor, voor hoelang ?
Ps. Hot girl in tiny bikini: http://www.youtube.com/14oct2011/?x=2