wo. mei 14th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 999 of 2.047Volgende

[A]DukeN

Leuk hoor daar!

Geen last van die regen?

[A]Quinten.

Al ipsw gedownload van 4.3.3 voor iPhone 4?

Dan met shift op herstellen klikken en dan die ipsw kiezen. Als dat niet werkt dan weet ik het niet :P

[A]Marciej123

Je link klopt niet helemaal
:PLaat maar :s

@Duken, Gezellig hoor met lekker bier!

@ Rikkert. LInk net gefixet :P En zo herstellen werkt niet. Je moet m eerst in Recovery zetten.

Ps. Heb je pokemon binnen :D Thanks ++

Kan wel lang geleden dat ik iets met iDevices heb gedaan heb gedaan ik wacht nu op iOS 5 en op jailbreak. Hopen dat die zo komt :)

Dan was ik gisteren net op tijd om het op de post te doen :P

Veel plezier er mee ;)

Laten we het hopen dan iOs 5 untethered uitkomt :) zou wel nice zijn!

Haha thanks :D

Zo, net voor een klant weer 's een pc in stukjes besteld. Een gemiddelde gamebak met een X4 955 en een HD6870, ik ben benieuwd hoe dat gaat lopen. Vast weer een aardig eindje sneller dan mijn inmiddels al 3,5 jaar oude pc. :)

Werkt top! Alles draait op high op resolutie 1680 x 1050. Echt perfect  ;D

[A] alle handleidingen, dat werkt niet want:

- Het is een nieuwe iPhone fresh uit de winkel, er heeft nooit 4.3.3 opgestaan. Dus geen SHSH-Blobs bij TinyUmbrella. Daardoor kan je niet herstellen / downgraden op de gebruikelijke manier. Via SHIFT + Herstel werkt sowieso niet want ik eerst via iREB in DFU mode komen anders krijg ik 3194 error / 1013 etc. etc. Het werkt gewoon niet, heb serieus elke handleiding geprobeerd.

In die handleiding (laatste screenshot) zie je: - saved SHSHS's for iPhone blabla, dat heb ik niet. Het is echt knap lastig zonder SHSH-Blobs. Ook iFaith wilt niet werken want hij loopt vast bij de dump. Redsn0w ook al geprobeerd via 4.3.3 jailbreaken, dan SnowBreeze IPSW aanmaken, herstellen, etc. maar geen baat. Echt GEK word ik ervan.

/serieus 10 euro straight op je paypal als je de gouden key geeft, hopeloos dit namelijk.

Deze werkt zeker ook niet :P

En anders wachten op iOS 5 en hopen op untethered jailbreak...

YEAH IOS 5 IS TE DOWNLOADEN :D

Ben hem nu aan het downloaden met krak snelheid... En daarna installeren :D Nu nog wachten op JB :P

FTD Forum zal op binnenkort read-only worden, om uiteindelijk helemaal opgeheven te worden:

Op 10 oktober 2011 zou FTD precies 10 jaar bestaan hebben. Helaas heeft het niet zo mogen zijn. Binnenkort zal dit forum read-only worden' date=' om uiteindelijk helemaal opgeheven te worden. Rond je vragen, openstaande discussies en spelletjes indien mogelijk af. Bedankt![/quote']

http://forum.ftd.nu/

Jammer  :( Was altijd best veel info te vinden over hoe je nou op IPv6 kon komen met newsservers.

Morgenmiddag lekker naar Spanje :)

Morgenmiddag lekker naar Spanje :)

Lekker hoor, voor hoelang ?

Ps. Hot girl in tiny bikini: http://www.youtube.com/14oct2011/?x=2

VorigePage 999 of 2.047Volgende