Café de Download
Citaat van William op 9 oktober 2011, 10:46@Zomby, wat een rare lui. Ben zelf wel gelovig maar vind dat echt serieus te ver gaan. Hoe kan God nou iemand haten die Hij zelf geschapen heeft?
@Zomby, wat een rare lui. Ben zelf wel gelovig maar vind dat echt serieus te ver gaan. Hoe kan God nou iemand haten die Hij zelf geschapen heeft?
Citaat van Zombymario op 9 oktober 2011, 11:06[A]Zomby, wat een rare lui. Ben zelf wel gelovig maar vind dat echt serieus te ver gaan. Hoe kan God nou iemand haten die Hij zelf geschapen heeft?
Tja, hij heeft toch ook een zondvloed laten komen om al het slechte weg te vagen? En in de Bijbel staat dat homeseksualiteit een zonde is, maar je bent homo of niet. Dus als je homo bent, dan mag God je niet? Dan ben je gewoon de lul? (om het ff zo te zeggen).
De Bijbel is een mooi boek, alleen sommige dingen kloppen gewoon niet helemaal ???
[A]Zomby, wat een rare lui. Ben zelf wel gelovig maar vind dat echt serieus te ver gaan. Hoe kan God nou iemand haten die Hij zelf geschapen heeft?
Tja, hij heeft toch ook een zondvloed laten komen om al het slechte weg te vagen? En in de Bijbel staat dat homeseksualiteit een zonde is, maar je bent homo of niet. Dus als je homo bent, dan mag God je niet? Dan ben je gewoon de lul? (om het ff zo te zeggen).
De Bijbel is een mooi boek, alleen sommige dingen kloppen gewoon niet helemaal ???
Citaat van Thijs. op 9 oktober 2011, 11:33Ik heb die docu ook zien langskomen gister avond op tv, ik vond het maar raar.
Die man schold een vrouw uit voor hoer en kind van de duivel enzo van die protesteerders, en dan ben je christen :S.
toen werd die vrouw natuurlijk boos en toen zei die man dat ze niet boos op hem was, maar op het woord van god. ik weet er niet veel van maar volgensmij staat er niet in de bijbel dat je mensen voor hoer mag uitschelden.
Ik heb die docu ook zien langskomen gister avond op tv, ik vond het maar raar.
Die man schold een vrouw uit voor hoer en kind van de duivel enzo van die protesteerders, en dan ben je christen :S.
toen werd die vrouw natuurlijk boos en toen zei die man dat ze niet boos op hem was, maar op het woord van god. ik weet er niet veel van maar volgensmij staat er niet in de bijbel dat je mensen voor hoer mag uitschelden.
Citaat van Heisenberg op 9 oktober 2011, 16:48Thanks voor jullie felicitaties, heb een leuke dag gehad
Thanks voor jullie felicitaties, heb een leuke dag gehad
Citaat van PCgamer op 9 oktober 2011, 16:54[A]Pcgamer
Eh, zomby is niet jarig hoor.
Quinten (JFK) was jarig
O mijn fout, congratz Quinten :drank:
[A]Pcgamer
Eh, zomby is niet jarig hoor.
Quinten (JFK) was jarig
O mijn fout, congratz Quinten :drank:
Citaat van Zombymario op 9 oktober 2011, 19:13Gefeliciteerd zomby !
Bedankt alvast, hoef je het volgend jaar maart niet meer te doen
Gefeliciteerd zomby !
Bedankt alvast, hoef je het volgend jaar maart niet meer te doen