Café de Download
Citaat van Freddytje op 4 oktober 2011, 13:37Haha.
Open windows live movie maker. Turn audio helemaal naar beneden. Done
Verder een goede tut als ik zo naar de layout kijk
Haha.
Open windows live movie maker. Turn audio helemaal naar beneden. Done
Verder een goede tut als ik zo naar de layout kijk
Citaat van Thijs. op 4 oktober 2011, 18:12@Freddytje
Okey, maar ik heb hem nu op youtube miss krijgt ze nu nog fans
.
Enne Quinten, wie ben jij eig? :$
Post samenvoeging: oktober 04, 2011, 20:15:03
Owhh JFK, XD
Okey, maar ik heb hem nu op youtube miss krijgt ze nu nog fans .
Enne Quinten, wie ben jij eig? :$
Post samenvoeging: oktober 04, 2011, 20:15:03
Owhh JFK, XD
Citaat van Rikkert. op 4 oktober 2011, 19:13Lets talk iphone gevolgd. Iphone 4s alleen en ios 5 komt binnenkort en icloud is duur overgins vind ik
Send from my Asus Eee Pad using Tapatalk.
Lets talk iphone gevolgd. Iphone 4s alleen en ios 5 komt binnenkort en icloud is duur overgins vind ik
Send from my Asus Eee Pad using Tapatalk.
Citaat van William op 4 oktober 2011, 20:48@Duken Firstlook is verder erg vet, veel winacties enz. Wel erg veel stereotype gamers gezien
@Duken Firstlook is verder erg vet, veel winacties enz. Wel erg veel stereotype gamers gezien
Citaat van Zombymario op 5 oktober 2011, 11:04Ik hoop zooooooooo dat me N64-spel vandaag binnen komt. Als het goed is moet die vandaag en uiterlijk morgen binnen komen
Ik hoop zooooooooo dat me N64-spel vandaag binnen komt. Als het goed is moet die vandaag en uiterlijk morgen binnen komen
Citaat van Rikkert. op 5 oktober 2011, 19:18Marktplaats doet echt vreemd bij mij...
Maak ik een lijstje met specs voor een advertentie en plaats ik hem gaat alles naast elkaar :-[
Marktplaats doet echt vreemd bij mij...
Maak ik een lijstje met specs voor een advertentie en plaats ik hem gaat alles naast elkaar :-[
Citaat van Freddytje op 6 oktober 2011, 05:36Steve Jobs is overleden, kijk op Tweakers oid voor meer info. Ik kan geen link krijgen met de Tweakers app
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Steve Jobs is overleden, kijk op Tweakers oid voor meer info. Ik kan geen link krijgen met de Tweakers app
Citaat van Erwin. op 6 oktober 2011, 05:39http://www.nu.nl/buitenland/2634003/appletopman-steve-jobs-overleden.html
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
http://www.nu.nl/buitenland/2634003/appletopman-steve-jobs-overleden.html
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Citaat van Freddytje op 6 oktober 2011, 05:45Bedankt impy, had ook gekund.
Toch wel spijtig dat hij zo jong is overleden. Hij bracht wel het leven in Apple. R.i.p
Bedankt impy, had ook gekund.
Toch wel spijtig dat hij zo jong is overleden. Hij bracht wel het leven in Apple. R.i.p