Café de Download
Citaat van Farid. op 16 september 2008, 15:58@ Tom - Is dat echt interessant? :-[
@ Robin - Beterschap (ookal ben je niet echt ziek
)
@ Tom - Is dat echt interessant? :-[
@ Robin - Beterschap (ookal ben je niet echt ziek )
Citaat van Tom op 16 september 2008, 18:23Dat klopt inderdaad, Farid. Robin zou een symptoomdiagnose krijgen, want hij is alleen verkouden en daar hangt geen ziekte aan vast.
Ff showen met mijn nieuwe kennis.
Ik hoop niet dat het fout is.
Dat klopt inderdaad, Farid. Robin zou een symptoomdiagnose krijgen, want hij is alleen verkouden en daar hangt geen ziekte aan vast. Ff showen met mijn nieuwe kennis.
Ik hoop niet dat het fout is.
Citaat van William op 17 september 2008, 19:50dit heb ik nog nooit meegemaakt
een download (malcolm in the middle 24 GB) schiet naar 4,2MB/s, ik ben nooit hoger dan 400kb/s geweest met een torrent :-[
edit:/ balen, op de andere pc was ik er ooit aan begonnen en nu neemt deze pc dat over ofzo volgens mij
dit heb ik nog nooit meegemaakt een download (malcolm in the middle 24 GB) schiet naar 4,2MB/s, ik ben nooit hoger dan 400kb/s geweest met een torrent :-[
edit:/ balen, op de andere pc was ik er ooit aan begonnen en nu neemt deze pc dat over ofzo volgens mij
Citaat van Heisenberg op 18 september 2008, 06:02dit heb ik nog nooit meegemaakt
een download (malcolm in the middle 24 GB) schiet naar 4,2MB/s, ik ben nooit hoger dan 400kb/s geweest met een torrent :-[
Wow
Zeker glasvezel ^-^ ?
dit heb ik nog nooit meegemaakt
Wow Zeker glasvezel ^-^ ?
Citaat van Duken op 18 september 2008, 06:31Of een foutje van de torrent client?
4,2 MB is wel heel snel, maar ja wie weet had je provider even het download snelheid limiet verwijderd
Of een foutje van de torrent client? 4,2 MB is wel heel snel, maar ja wie weet had je provider even het download snelheid limiet verwijderd
Citaat van Farid. op 18 september 2008, 10:01Zit nu lekker in het kals lokaal op school, ben kwart voor 1 uit ^-^
Alles goed hier, of ben ik de enige?
Zit nu lekker in het kals lokaal op school, ben kwart voor 1 uit ^-^
Alles goed hier, of ben ik de enige?
Citaat van William op 18 september 2008, 12:52Zou ik maar doen ja!
Ik heb morgen Proefwerk Wiskunde over Functies .............. :S
En maandag proefwerk Frans (echt tering saai vaak! :s :-[)
Zou ik maar doen ja!
Ik heb morgen Proefwerk Wiskunde over Functies .............. :S
En maandag proefwerk Frans (echt tering saai vaak! :s :-[)
Citaat van Tom op 18 september 2008, 13:02Ik weet niet... echt leren doe ik niet, want het is allemaal verse stof. Het meeste weet ik nog wel van alle hoorcolleges en werkgroepen. Voor het oefententamen had ik een ruime voldoende en alles wat ik net nog even na-las wist ik ook nog... Of het gaat morgen heel slecht, óf ik haal hoger dan een 8...
Ik weet niet... echt leren doe ik niet, want het is allemaal verse stof. Het meeste weet ik nog wel van alle hoorcolleges en werkgroepen. Voor het oefententamen had ik een ruime voldoende en alles wat ik net nog even na-las wist ik ook nog... Of het gaat morgen heel slecht, óf ik haal hoger dan een 8...