Café de Download
Citaat van PatrickV94 op 2 oktober 2011, 12:31Mijne was 600 ;D ;D , Maarja, iedereen die meer dan 40 punten heeft doet al mee in de loting, de kans dat je iets wint is dus vrij klein.
Mijne was 600 ;D ;D , Maarja, iedereen die meer dan 40 punten heeft doet al mee in de loting, de kans dat je iets wint is dus vrij klein.
Citaat van Marciej123 op 2 oktober 2011, 13:29lol, dat soort filmpjes herken ik
zal ze binnenkort eens uploaden van fuze outdoor
lol, dat soort filmpjes herken ik zal ze binnenkort eens uploaden van fuze outdoor
Citaat van Duken op 2 oktober 2011, 18:49lol headshot, ik neem aan dat dit ook direct je lichamelijke sport is... zou me dood zweten als ik dat 1 minuut doe
lol headshot, ik neem aan dat dit ook direct je lichamelijke sport is... zou me dood zweten als ik dat 1 minuut doe
Citaat van William op 2 oktober 2011, 20:24En weer terug van lekker dagje Firstlook
Onder andere Arkham City gezien, wordt echt gruwelijk. Wat nieuwe animaties, maar het allerbelangrijkste: Je kunt nu ook de stad in, en die is zeker 10x groter dan het eiland van Arkham Asylum.
En weer terug van lekker dagje Firstlook
Onder andere Arkham City gezien, wordt echt gruwelijk. Wat nieuwe animaties, maar het allerbelangrijkste: Je kunt nu ook de stad in, en die is zeker 10x groter dan het eiland van Arkham Asylum.
Citaat van William op 2 oktober 2011, 20:54lol headshot, ik neem aan dat dit ook direct je lichamelijke sport is... zou me dood zweten als ik dat 1 minuut doe
Ja natuurlijk ga je zweten.
lol headshot, ik neem aan dat dit ook direct je lichamelijke sport is... zou me dood zweten als ik dat 1 minuut doe
Citaat van Freddytje op 2 oktober 2011, 20:57lol headshot, ik neem aan dat dit ook direct je lichamelijke sport is... zou me dood zweten als ik dat 1 minuut doe
Is vaak zo als je danst/hakt/shuffled/etc
Stoer hoor :
Is vaak zo als je danst/hakt/shuffled/etc
Stoer hoor :
Citaat van Marciej123 op 2 oktober 2011, 21:40@duken, ik heb op fuze een uur of 10 zo gestaan maar dan zonder shirt ;D
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
@duken, ik heb op fuze een uur of 10 zo gestaan maar dan zonder shirt ;D
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Citaat van Freddytje op 2 oktober 2011, 21:47Nog 19 min en ik ben 18
Sent from my X10i using Tapatalk
Alvast gefeliciteerd!
Ik ga pitten, latie a
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Nog 19 min en ik ben 18
Sent from my X10i using Tapatalk
Alvast gefeliciteerd!
Ik ga pitten, latie a
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Citaat van Wous op 3 oktober 2011, 22:55Vandaag is de dag, apple komt met de keynote: "Let's talk iPhone". Ik ben erg benieuwd wat voor nieuwe iphones we gaan krijgen na al die geruchten die we hebben gehoord !
Sent from my iPod touch using Tapatalk
Vandaag is de dag, apple komt met de keynote: "Let's talk iPhone". Ik ben erg benieuwd wat voor nieuwe iphones we gaan krijgen na al die geruchten die we hebben gehoord !
Sent from my iPod touch using Tapatalk