Café de Download
Citaat van Marciej123 op 30 september 2011, 12:30Nee, HF server is dr uit. Volgens mij werd die naar een andere offshore hosting verplaatst.
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Nee, HF server is dr uit. Volgens mij werd die naar een andere offshore hosting verplaatst.
Citaat van Releases op 30 september 2011, 18:24Nee, HF server is dr uit. Volgens mij werd die naar een andere offshore hosting verplaatst.
HF van Hackforums.net?
Hun hebben helemaal geen offshore hosting lol.
Nee, HF server is dr uit. Volgens mij werd die naar een andere offshore hosting verplaatst.
HF van Hackforums.net?
Citaat van Rikkert. op 30 september 2011, 18:45Iemand die misschien weet of ik South Park met ondertiteling online kan kijken? Heb namelijk geen zin om ze te downloaden en op southpark.nl kan ik geen filmpjes kijken met ondertiteling...
Iemand die misschien weet of ik South Park met ondertiteling online kan kijken? Heb namelijk geen zin om ze te downloaden en op southpark.nl kan ik geen filmpjes kijken met ondertiteling...
Citaat van Rikkert. op 30 september 2011, 18:54Goed gevonden
Alleen ik krijg een error en speelt ze niet af.
Dan maar saw1-7 weer kijken
Goed gevonden
Alleen ik krijg een error en speelt ze niet af.
Dan maar saw1-7 weer kijken
Citaat van Marciej123 op 30 september 2011, 19:19Nee, HF server is dr uit. Volgens mij werd die naar een andere offshore hosting verplaatst.
HF van Hackforums.net?
wel toch
zei iemand op msn een tijd terug toen er problemen waren met hun eigen server en dat ze toen naar een offshore hosting zijn gegaan en daarna dus wel weer goed draaide.
HF van Hackforums.net?
wel toch zei iemand op msn een tijd terug toen er problemen waren met hun eigen server en dat ze toen naar een offshore hosting zijn gegaan en daarna dus wel weer goed draaide.