Café de Download
Citaat van Tom op 19 september 2011, 13:41Ik zie op Android gewoon smiley's.
Enne.. was het niet iets met wortelx? 3 tot de macht x wordt dan wortel 3x.
Ik zie op Android gewoon smiley's. Enne.. was het niet iets met wortelx? 3 tot de macht x wordt dan wortel 3x.
Citaat van William op 19 september 2011, 13:43Volgens mijn antwoordmodel is het iets met natuurlijke logaritmen, maar voor mijn toets wil ik toch graag weten hoe dat dat precies zit
Volgens mijn antwoordmodel is het iets met natuurlijke logaritmen, maar voor mijn toets wil ik toch graag weten hoe dat dat precies zit
Citaat van William op 19 september 2011, 15:13Smilies werken weer!
Bart, dat is toch easy?
Weet alleen niet wat f betekent
f is gewoon de functie 😉
@Bart, haha grapjas, een plaatje met tekst gebruiken als tekst en dan zeggen dat de smileys niet werken
Smilies werken weer!
Bart, dat is toch easy?
Weet alleen niet wat f betekent
f is gewoon de functie 😉
@Bart, haha grapjas, een plaatje met tekst gebruiken als tekst en dan zeggen dat de smileys niet werken
Citaat van Wous op 19 september 2011, 16:00F is de functie van X zoals hij zelf zegt. Dit kan ook G,h,i,j,k etc zijn, het is een hulpmiddel om formules uit elkaar te houden, als het gewoon y=.. is dan kan je wel verwijzen naar y maar dan weet je niet welke als je er meerdere hebt
Sent from my iPod touch using Tapatalk
F is de functie van X zoals hij zelf zegt. Dit kan ook G,h,i,j,k etc zijn, het is een hulpmiddel om formules uit elkaar te houden, als het gewoon y=.. is dan kan je wel verwijzen naar y maar dan weet je niet welke als je er meerdere hebt
Sent from my iPod touch using Tapatalk
Citaat van William op 19 september 2011, 16:27Bij mij op de opleiding is f kracht. Maar ik weet niet hoe dat bij jouw zit?
Dat is natuurkundig inderdaad, maar dan wel de hoofdletter F. En dan staat er nog netto, res, z, w en weet ik veel wat voor krachten er nog meer zijn bij.
Bij mij op de opleiding is f kracht. Maar ik weet niet hoe dat bij jouw zit?
Dat is natuurkundig inderdaad, maar dan wel de hoofdletter F. En dan staat er nog netto, res, z, w en weet ik veel wat voor krachten er nog meer zijn bij.