Café de Download
Citaat van Marciej123 op 16 september 2011, 12:58inderdaad eindelijk weekend. Net naar de kapper geweest
morgen eindelijk FUZE OUTDOOR!
Even pctje nog een berichtje sturen want het is altijd leuk om duken members op een feest tegen te komen (of meeting oid
)
inderdaad eindelijk weekend. Net naar de kapper geweest
Even pctje nog een berichtje sturen want het is altijd leuk om duken members op een feest tegen te komen (of meeting oid )
Citaat van Pctje op 16 september 2011, 16:54inderdaad eindelijk weekend. Net naar de kapper geweest
Even pctje nog een berichtje sturen want het is altijd leuk om duken members op een feest tegen te komen (of meeting oid
)
Haha jaa dat is prima! Volgens mij word et klote druk menn..
inderdaad eindelijk weekend. Net naar de kapper geweest
)
Haha jaa dat is prima! Volgens mij word et klote druk menn..
Citaat van Rikkert. op 16 september 2011, 20:55Zo weer terug uit Parijs
wat een armoedige stad op een paar straten na
overal negers die je spullen willen verkopen. Ach ja 2 dagen om Parijs te zien is veel te kort... maar was wel leuk
Nog wat gebeurd hier??
Send from my Asus Eee Pad using Tapatalk.
Zo weer terug uit Parijs wat een armoedige stad op een paar straten na
overal negers die je spullen willen verkopen. Ach ja 2 dagen om Parijs te zien is veel te kort... maar was wel leuk
Nog wat gebeurd hier??
Send from my Asus Eee Pad using Tapatalk.
Citaat van Pctje op 18 september 2011, 09:16geef mij maar een berg paracetamolletjes.. :s
eerst fuze en daarna nog door stappen. half 6 in mn nest pff
geef mij maar een berg paracetamolletjes.. :s
Citaat van William op 18 september 2011, 09:44Gisteravond World of Tanks, EXP grinden in een trage doodskist op rupsbanden met een 122mm kanon.
Gisteravond World of Tanks, EXP grinden in een trage doodskist op rupsbanden met een 122mm kanon.
Citaat van Freddytje op 18 september 2011, 09:59Gisteravond World of Tanks, EXP grinden in een trage doodskist op rupsbanden met een 122mm kanon.
;D
En dat is waarom ik WoT niet leuk vind. Het gaat te traag :s
Gisteravond World of Tanks, EXP grinden in een trage doodskist op rupsbanden met een 122mm kanon.
;D
En dat is waarom ik WoT niet leuk vind. Het gaat te traag :s
Citaat van Marciej123 op 18 september 2011, 10:11geef mij maar een berg paracetamolletjes.. :s
ik zweer dat ik je gezien heb, Toen ging ik het vragen en toen was je het niet
Geen idee waar je dan was trouwens xd. Wat had je aan?
geef mij maar een berg paracetamolletjes.. :s
ik zweer dat ik je gezien heb, Toen ging ik het vragen en toen was je het niet Geen idee waar je dan was trouwens xd. Wat had je aan?
Citaat van Pctje op 18 september 2011, 11:54Hahaha ik had gekeken maar ik zag niemand in zn blote bast
Ik had blauw adidas vest, met grijze bloese zo'n beige broek en vans eronder..
En mn telefoon deed echt kut daar kreeg alles superlaat en verzenden ging ook niet lekker.
Moeten in een vakantie gewoon een keer een dukenmeeting fixen
Hahaha ik had gekeken maar ik zag niemand in zn blote bast
Ik had blauw adidas vest, met grijze bloese zo'n beige broek en vans eronder..
En mn telefoon deed echt kut daar kreeg alles superlaat en verzenden ging ook niet lekker.
Moeten in een vakantie gewoon een keer een dukenmeeting fixen
Citaat van Duken op 18 september 2011, 18:06Inderdaad, Zeker met de werkend en de school volgende leden.
Alleen t vieze weer komt er weer aan
Inderdaad, Zeker met de werkend en de school volgende leden.
Alleen t vieze weer komt er weer aan