Café de Download
Citaat van William op 15 september 2008, 07:18heb al 2 keer een 2.7 gehaald voor Frans, :-[ ik snap het echt niet :s
waarschijnlijk vandaag weer een overhoring, ik laat mn punt nog wel weten!
heb al 2 keer een 2.7 gehaald voor Frans, :-[ ik snap het echt niet :s
waarschijnlijk vandaag weer een overhoring, ik laat mn punt nog wel weten!
Citaat van Heisenberg op 15 september 2008, 12:557 gehaald voor Wiskunde
en even een frikandel broodje gehaald bij Appie, die zijn echt lekker
7 gehaald voor Wiskunde
Citaat van William op 15 september 2008, 14:50Ik haal echt nooit onvoldoendes serieus
Ik heb het IQ van een vwo'er maar heb het in het eerste flink verpest dus nu zit ik op het voor mij luie vmbo-t...
Ik haal echt nooit onvoldoendes serieus Ik heb het IQ van een vwo'er maar heb het in het eerste flink verpest dus nu zit ik op het voor mij luie vmbo-t...
Citaat van Purpleforce op 15 september 2008, 14:54Dat is best wel zonde. Maargoed eerste proefwerk frans komt er aan.
Dat is best wel zonde. Maargoed eerste proefwerk frans komt er aan.
Citaat van William op 15 september 2008, 17:357 gehaald voor Wiskunde
Hmm jam jam. Die zijn inderdaad echt lekker
En gefeliciteerd met je 7
Ik heb vrijdag proefwerk Wiskunde :
Maar is best makkelijk, gaat over lineaire formules enzo ;D
7 gehaald voor Wiskunde
Hmm jam jam. Die zijn inderdaad echt lekker
En gefeliciteerd met je 7
Ik heb vrijdag proefwerk Wiskunde : Maar is best makkelijk, gaat over lineaire formules enzo ;D
Citaat van William op 15 september 2008, 18:37dat is echt supah easy
wij hebben het over kwadratische functies :S:S:S:S:S:S:S:S ik snap het ook niet meer hoor :S:S:S:S:S:S
dat is echt supah easy
wij hebben het over kwadratische functies :S:S:S:S:S:S:S:S ik snap het ook niet meer hoor :S:S:S:S:S:S
Citaat van Robin op 15 september 2008, 18:38Kwadratische functies en lineaire functies zijn echt dood simpel vergeleken wat je in de bovenbouw krijgt.
Kwadratische functies en lineaire functies zijn echt dood simpel vergeleken wat je in de bovenbouw krijgt.
Citaat van Tom op 15 september 2008, 19:53O ja Robin?
Dat zijn nou juist de functies die je heel goed moet onthouden, want die gaan gigantisch terugkomen bij jouw wiskunde. Vooral een beetje aan het eind, waar ze hem met 2 variabelen gaan doen. Ook krijg je de lineaire functies met y = ax + b, dus je bent er nog lang niet vanaf en ze zijn ook niet simpel vergeleken met wat je nog meer krijgt.
O ja Robin? Dat zijn nou juist de functies die je heel goed moet onthouden, want die gaan gigantisch terugkomen bij jouw wiskunde. Vooral een beetje aan het eind, waar ze hem met 2 variabelen gaan doen. Ook krijg je de lineaire functies met y = ax + b, dus je bent er nog lang niet vanaf en ze zijn ook niet simpel vergeleken met wat je nog meer krijgt.