Café de Download
Citaat van Duken op 12 september 2008, 21:36Net lekker wezen Assassin's Creeden.. eigenlijk niet een heel boeiend spel. Toch weer terug naar TF2
Net lekker wezen Assassin's Creeden.. eigenlijk niet een heel boeiend spel. Toch weer terug naar TF2
Citaat van Tom op 12 september 2008, 21:40Zo, klaar met de eerste twee weken @ Universiteit Leiden. Boeiend en vermoeiend. Da's denk ik toch wel de beste omschrijving.
Daarbij heb ik ook nog even auditie gedaan voor de faculteitsband en daar sta ik nu met een half been in. Ik moet woensdag nog een aantal nummers goed weten te spelen (keyboard) en dan zit ik er hopelijk bij. Volgende week ook tentamen en direct daarna een introductieweekend... Druk, druk, druk!
Zo, klaar met de eerste twee weken @ Universiteit Leiden. Boeiend en vermoeiend. Da's denk ik toch wel de beste omschrijving. Daarbij heb ik ook nog even auditie gedaan voor de faculteitsband en daar sta ik nu met een half been in. Ik moet woensdag nog een aantal nummers goed weten te spelen (keyboard) en dan zit ik er hopelijk bij. Volgende week ook tentamen en direct daarna een introductieweekend... Druk, druk, druk!
Citaat van Purpleforce op 13 september 2008, 10:51Zo ik kom ook even langs. Doe mij maar een cola. Eerste paar weken in de eerste erop zitten VWO. Vanavond frans leren
Zo ik kom ook even langs. Doe mij maar een cola. Eerste paar weken in de eerste erop zitten VWO. Vanavond frans leren
Citaat van Robin op 13 september 2008, 11:32Er staat je nog een hoop te wachten jongen :duivel:
Zit zelf in 4VWO nu, wordt nu aardig serieus.
Er staat je nog een hoop te wachten jongen :duivel:
Zit zelf in 4VWO nu, wordt nu aardig serieus.
Citaat van Robin op 13 september 2008, 13:03Jij hebt wel een goed leven he?
Je broer een carrera
Jij zelf hebt het haar van Goku uit dragonball Z
En je zit ook nog op het gymnasium..
Zozo.
Jij hebt wel een goed leven he?
Je broer een carrera
Zozo.
Citaat van Heisenberg op 13 september 2008, 13:56Jij hebt wel een goed leven he?
Je broer een carrera
Zozo.
:2funny: Wahaha
Jij hebt wel een goed leven he?
Je broer een carrera
Zozo.
:2funny: Wahaha
Citaat van William op 13 september 2008, 18:44Heb zelf ook op VWO gezeten in de eerste, maar kon ik niet aan
Door Latijn vooral :redface:
Nu zit ik op HAVO, voor de tweede keer in de 2e :-[
Echt zoooo kut!
Heb zelf ook op VWO gezeten in de eerste, maar kon ik niet aan Door Latijn vooral :redface:
Nu zit ik op HAVO, voor de tweede keer in de 2e :-[
Echt zoooo kut!