Café de Download
Citaat van Pctje op 25 augustus 2011, 17:01kutkut kut
Ajax krijgt et zwaar in champions league..
Real Madrid
Olympique Lyon
Dynamo zagreb
Ik hoop op europa league :'(
kutkut kut
Ajax krijgt et zwaar in champions league..
Real Madrid
Olympique Lyon
Dynamo zagreb
Ik hoop op europa league :'(
Citaat van Marciej123 op 25 augustus 2011, 17:10e whoring?
Haha nee, ben niet zo'n loser. :s
XD, Je weet nooit waar mensen hun geld vandaan halen,
CPA is t ook niet..
Wa dan?
e whoring?
Haha nee, ben niet zo'n loser. :s
XD, Je weet nooit waar mensen hun geld vandaan halen,
CPA is t ook niet..
Wa dan?
Citaat van Freddytje op 25 augustus 2011, 17:13Ben ik ook zeer benieuwd naar. Het zijn betalingen van verschillende mensen.
Hij hackt gewoon slecht beveiligde paypal accounts? :
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Ben ik ook zeer benieuwd naar. Het zijn betalingen van verschillende mensen.
Hij hackt gewoon slecht beveiligde paypal accounts? :
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Citaat van Freddytje op 25 augustus 2011, 19:35Ik zie nu ook dat het om een uurtje werk gaat. Gaat dit om serieuze methodes of gewoon een bug? Ben zeer benieuwd. Als je ons goed helpt zal ik je een deel geven, heb je nog meer ;D
Ik zie nu ook dat het om een uurtje werk gaat. Gaat dit om serieuze methodes of gewoon een bug? Ben zeer benieuwd. Als je ons goed helpt zal ik je een deel geven, heb je nog meer ;D
Citaat van Marciej123 op 25 augustus 2011, 19:52Vaak is het probleem dat als het te vaak gedaan wordt de methodes 'over used' zijn en dus er bijna niks meer mee verdiend
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Vaak is het probleem dat als het te vaak gedaan wordt de methodes 'over used' zijn en dus er bijna niks meer mee verdiend
Citaat van Freddytje op 25 augustus 2011, 20:07Daarom hangt het van de methode af. Zoiets als Sharecash kan niet echt overused zijn aangezien je daar altijd nieuwe niches voor kan verzinnen
Daarom hangt het van de methode af. Zoiets als Sharecash kan niet echt overused zijn aangezien je daar altijd nieuwe niches voor kan verzinnen
Citaat van DukeNPDA op 26 augustus 2011, 08:19Maar ik denk dat releases dit nog even voorzich houd. Al zou een klein tipje best leuk zijn
Ennu goedemorgen weer!
Maar ik denk dat releases dit nog even voorzich houd. Al zou een klein tipje best leuk zijn
Ennu goedemorgen weer!
Citaat van Releases op 26 augustus 2011, 10:22Op het moment nog het een en ander aan het uitproberen.
Het heeft niks te maken met gehackte paypal accounts, dat is te riskant en zo'n strafblad wil je niet hebben.
Ook nog tegelijk met iets anders bezig.
Tipje van de sluier;
- Youtube videos
- Fileice of sharecash
- Veel bekeken video's op reageren, en de thumb up functie.
- Geautomatiseerde bot voor thumbs up.
Wellicht dat ik daar het een en ander mee ga stoeien.
Op het moment nog het een en ander aan het uitproberen.
Het heeft niks te maken met gehackte paypal accounts, dat is te riskant en zo'n strafblad wil je niet hebben.
Ook nog tegelijk met iets anders bezig.
Tipje van de sluier;
- Youtube videos
- Fileice of sharecash
- Veel bekeken video's op reageren, en de thumb up functie.
- Geautomatiseerde bot voor thumbs up.
Wellicht dat ik daar het een en ander mee ga stoeien.