wo. mei 14th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 934 of 2.047Volgende

Voordeel van jong zijn, weinig tot geen vaste lasten!

Nice robin!

Faal van google translate:

NL - ENG: braaf zijn  -  Good Boy

Morgen weer voor het eerst na de vakantie opstaan om 7 uur.. Half 8 present zijn in de Jumbo!

Back from vakantie, wat een feest was het! Ik heb genoten :)

Nog iets belangrijks gebeurd op het forum?

Back from vakantie, wat een feest was het! Ik heb genoten :)

Nog iets belangrijks gebeurd op het forum?

Convert is verbannen.

Hmm ja, ik zag het. Ik ben wel echt benieuwd hoe hij nou problemen kan hebben gehad, zijn posts hier op het forum waren ook normaal volgens mij?

Achja, ook nog iets anders leuks hier gebeurd? Ik ga namelijk niet alle topics helemaal doorlezen, dat is me iets teveel werk haha!

Achja, ook nog iets anders leuks hier gebeurd? Ik ga namelijk niet alle topics helemaal doorlezen, dat is me iets teveel werk haha!

Prijswinnaars zijn bekend gemaakt: http://www.duken.nl/prijsvraag-lancering-nieuwe-website/

@ wous Het ging in dit geval om de chat altijd als hij er was had hij wel iets te janken en hij kon niet zo goed overweg met sommige leden. Hij was het er maar niet mee eens dat iemand hem - rep had gegeven  :s

Prijswinnaars zijn bekend gemaakt: http://www.duken.nl/prijsvraag-lancering-nieuwe-website/

:( Ik heb niet gewonnen!

Ik had graag die WD Elements Desktop gehad..

Volgende keer beter!

@Kaasbroodje

oh haha. ik zit niet zoveel in de chat dus nooit iets van gemerkt :)

Iemand die nog een leuke serie weet om te volgen?

Op dit moment volg ik Flashpoint en wacht ik op de nieuwe seizoen van CSI Miami / New York, Top Gear en Dexter.

Flashpoint is een beetje S.W.A.T-achtige serie.

VorigePage 934 of 2.047Volgende