wo. mei 14th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 932 of 2.047Volgende

ConvertJosh is inderdaad volledig gebanned en zijn account is verwijderd. Voor mensen die meer uitleg willen moeten nog even wachten! :)

(We zijn nog aan het overleggen, wat we aan jullie willen vertellen hierover!)

Wtf :-[ Dacht dat die gewoon ''weg'' was, niet echt weg. Kan m ook niet vinden als ik zoek op z'n naam.

Duken?? Explain please ???

Lang verhaal maar hij heeft in ieder geval een IP ban en zijn account is verwijderd (heeft hij zelf voor gekozen)

Heeft vast hiermee te maken:

[gmod]Even verwijderd, voor de goede orde![/gmod]

Heeft vast hiermee te maken:

Even verwijderd, voor de goede orde!

Orde xD? Laten we het voor de goede sfeer noemen :P Orde klinkt iets te streng  :friends:

Soms moeten we ook streng zijn  :police: vooral als het gaat om onze goede vriend josh  :stank:

'even verwijderd' voor hoelang is dat?......

xD oke ik snap dat de info gevoelig is en niet iedereen het hoeft te weten.

Je moet nog even geduld hebben, er komt hopelijk zo een reactie van een iemand van het team, dus iedereen nog even geduld. Ik snap dat dit even verwarring geeft. ;)

Zo is het wel mooi geweest jullie krijgen van zelf te horen wat er is gebeurd einde discussie  :zwaai:

En daar is Ome Duken!

Iedereen in een rijtje en even luisteren voordat er van een muis een olifant word gemaakt.

Convertjosh heeft ons voorzien van top handleidingen en veel goede content. Helaas zijn er een tweetal conflicten geweest tussen Josh en de mods. De eerste keer is dit netjes uitgesproken en de 2de keer verliep het minder fijn.

Josh heeft er voor gekozen om hierna het forum te verlaten. Dat is zijn eigen keuze geweest en hij zal nu vast weer op een ander forum actief zijn. Ik wil ook helemaal geen vingers naar Josh of de mods.

Dus dit muisje heeft geen staartje. Thats it, nu weer lekker verder met Duken. Het zal wel meer gebeuren dat het niet klikt tussen sommige leden/mods maar dat hoort er een beetje bij.

:friends:

nice job for explaining this!  O0+

Lets move on.

Doe iedereen maar een biertje dan  :) rondje van mij!

VorigePage 932 of 2.047Volgende