wo. mei 14th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 93 of 2.047Volgende

Jep, probleem voorleggen en vertellen wat voor oplossingen je hebt geprobeerd. Dan moet je de kaart terug sturen en krijg je ene nieuwe :)

http://www.azerty.nl/algemeen/algemeen_content_detail/179/1/garantie-amp-defecten.html

O0

Zooo ik ben totaal gesloopt.  :-

Vanaf vanochtend 10 uur opweg naar snowworld met het openbaar vervoer (de eerste en laatste keer  :-[), vier uur gesnowboard, vriend armgebroken, via het OV weer naar het ziekenhuis, ziekenhuis met vriend ouders terug, fiets opgehaald van het station, 10 km naar huis gefietst.

Ik ben kapot

Totaal 12 uur onderweg geweest..

Zooo ik ben totaal gesloopt.  :-

Vanaf vanochtend 10 uur opweg naar snowworld met het openbaar vervoer (de eerste en laatste keer  :-[), vier uur gesnowboard, vriend armgebroken, via het OV weer naar het ziekenhuis, ziekenhuis met vriend ouders terug, fiets opgehaald van het station, 10 km naar huis gefietst.

Ik ben kapot

Totaal 12 uur onderweg geweest..

dat is mooi klote voor je vriend...

Zeker.. 4 weken gips.

Ik had gisteren toernooi, moest al om 7.30 uur vertrekken, kon ik al om 6.30uur opstaan.

We waren met 2 teams op toernooi, B1 waar ik in zit en B2, maar die hadden niet genoeg spelers, dus moesten we daar ook nog meedoen, 11 wedstrijden van 20 min. acher elkaar, met maar 1x 15 min pauze ertussen, was kapot na het toernooi.

Morgen weer vroeg op, moet al om 9 uur op school zijn en 8-10km fietsen naar school.

Ik heb ook weer lekkere server problemen bij een klant en ik heb werk tot aan china te doen :(

omdat ik een ict opleiding doe. Zie ik al zo'n beetje wat jij moet doen. En het is erg veel haha. Veel succes.

Haha nou Wesley, in de IT is het rennen vliegen of relaxe.... als t mis gaat, gaat t goed mis ;)

misshien idee een ander beroep kiezen duken  O0

Great news! (voor mij dan :D  ben nogal groot Godfather fan :P)

''EA stelt The Godfather II officieel voor

Door Jurian Ubachs, vrijdag 8 augustus 2008 15:53, views: 7.577

Electronic Arts heeft de eerste officiële informatie over The Godfather II vrijgegeven, waarbij ook de eerder deze week uitgelekte informatie verduidelijkt is. Het spel moet in februari 2009 in de winkels liggen.

The Godfather II gaat verder waar het originele spel ophield. Nadat de speler door Michael Corleone is uitgeroepen tot Don van New York, wordt in The Godfather II het strijdtoneel verlegd naar andere steden. Centraal staat de doelstelling om de belangrijkste mafiafamilie van de Verenigde Staten te worden. "In de jaren zestig was een Don slechts zo sterk als zijn familie", vertelt Hunter Smith, producer van The Godfather II. "We vonden het hiërarchische element in de georganiseerde misdaad zeer interessant. Een criminele familie leiden, in een wereld die bepaald wordt door loyaliteit aan je familie, leek ons iets wat een nieuw, strategisch element zou kunnen toevoegen aan het spel."

Dat strategische element heeft zich vertaald naar 'The Don's View', waar Eurogamer, naar aanleiding van een vroege preview van Xbox World 360 Magazine, donderdag al over wist te berichten. In dit strategische deel van het spel krijgt de speler een totaaloverzicht van de spelwereld. Hierin kunnen allerlei familiezaken worden opgebouwd, verdedigd en uitgebreid, terwijl ook de bewegingen van concurrerende families kunnen worden gevolgd. Bovendien moeten spelers hun eigen personeelszaken beheren, waarbij orders gegeven moeten worden en mensen promotie kunnen maken, waarna de speler uiteindelijk een familie van 'Made Men' om zich heen verzamelt.

Hoewel The Godfather II erg op een strategiespel begint te lijken, blijft er ook ruimte voor actie. Electronic Arts heeft het Blackhand-vechtsysteem behouden en uitgebreid. Nieuw is dat de speler nu vrijwel altijd samen met handlangers zal vechten, die allemaal hun eigen specialiteiten hebben, afhankelijk van welke gangsters de speler in The Don's View voor een missie heeft aangewezen . De speler kan echter niet overal zelf aanwezig zijn; als er meerdere missies tegelijk zijn, moeten er keuzes gemaakt worden.

Waar het verhaal van The Godfather nog keurig trouw bleef aan de filmtrilogie, laat EA de originele verhaallijn in The Godfather II los. Paramount Digital Entertainment heeft echter niets dan lof voor de spelserie van EA. "The Godfather is een exceptionele gamingfranchise geworden", zegt Sandi Isaacs, vice-president van de Interactive- en Mobile-divisies van Paramount. "Het spel brengt het verhaal en de gameplay naar een hoger niveau met innovatieve actie-strategie in een open wereld, wat gamers zal meeslepen en intrigeren."

> http://tweakers.net/nieuws/55004/ea-stelt-the-godfather-ii-officieel-voor.html <

:banaan:

VorigePage 93 of 2.047Volgende