wo. mei 14th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 925 of 2.047Volgende

Zo! Ik die dat highskyradio druk bezig is geweest met Centrale topic! Helemaal geweldig. Doet het reuze goed voor de bezoekers en ik kan er ook altijd goede ideeen mee doen.

highskyradio, bedankt! en :proost:

Repjes komen er aan

Citaat van: Rikkert. op Vandaag om 20:13:44<blockquote>[A]Freddy

Jawel maar ik sloepjes rond 2 uur en was om 9 uur wakker en die stoelen zaten fijn dus viel bijna in slaap. Al was de film wel leuk :)

---

- Sent from my iPod touch 4 using Tapatalk

</blockquote>

Ik had hem bij de 25.5 uurs Harry Potter marathon gezien. Na al ongeveer 35 uur wakker zijn en 23 uur film kijken en de lekkere IMAX stoelen viel ik ook bijna in slaap. Het was me gelukkig wel gelukt om de hele film te zien :D 😀 .

Zo net terug van vakantie, en ik kijk net op het forum en zie dat ik gewoon de 2de prijs heb gewonnen!  :D

Andere winnaars ook gefeliciteerd natuurlijk!

Spanje was heerlijk, op een incident na bij het uitgaan maar dat hou je altijd. doe je toch niks aan, maar verder was het erg leuk!

Gefeliciteerd kerel! Hoop dat er wat leuks in de goodybag zit.

Vergeet je geen voor / na foto te maken van je kapsel na de kappersbon ? :)

Pff moet zo werken alleen ben echt kei moe... Voortaan niet meer om 1 uur gaan slapen...

Ik gebruik laatste tijd meer Tapatalk. Wat wel op valt is dat hij bij sommige topics niet alle berichten laad...

---

- Sent from my iPod touch 4 using Tapatalk

Die zal ik maken DukeN!

Wat een weer in Nederland nu he, hier is het steeds buitjes af en toe. Word je niet blij van..

2de kommekommekomeer gratis :)

Vind die ah zomerhits geweldig :)

Die zal ik maken DukeN!

Wat een weer in Nederland nu he, hier is het steeds buitjes af en toe. Word je niet blij van..

Niet veel beter dan in Oostenrijk. :(

Maar morgen word het mooi weer :)

Het is hier op ameland heel afwisselend. Maar wel vet gezellig! Leuke dames ook, haha. :P

@ maarten, gefeliciteerd man! En je had het wel leuk dus hoorde ik in Spanje? :)

Heb het zeker lekker gehad!

Klik op deze bit.ly voor waar ik op de camping zat : http://bit.ly/qeJMcl, dit is een half uurtje lopen van zee af, maar ook reden er campingbussen richting zee. Dat vond ik wel goed geregeld! Dus lekker veel naar zee geweest, maar er waren ook 3 grote zwembaden dus daar ook lekker gelegen en gezwommen. En s'avonds was het vooral uitgaan in L'estartit centrum, daar had je een plein omringd met 10 discotheken, was echt heel erg gezellig met veel leuke meiden :)

VorigePage 925 of 2.047Volgende