Café de Download
Citaat van William op 24 juli 2011, 14:52Aangekomen in Valence in Frankrijk! Hier overnachten we, en dan morgen door naar l'estartit aan de costa bravado Spanje. Gratis WiFi op de hotelkamer de haha
Sent from my HTC Sensation using Tapatalk
Aangekomen in Valence in Frankrijk! Hier overnachten we, en dan morgen door naar l'estartit aan de costa bravado Spanje. Gratis WiFi op de hotelkamer de haha
Sent from my HTC Sensation using Tapatalk
Citaat van Duken op 25 juli 2011, 05:24Gratis Wifi nog wel, dan kan je lekker in de vakantie blijven Dukenen. Altijd fijn om dat vanuit het buitenland te kunnen doen
Gratis Wifi nog wel, dan kan je lekker in de vakantie blijven Dukenen. Altijd fijn om dat vanuit het buitenland te kunnen doen
Citaat van William op 25 juli 2011, 07:52Zeker! Maar nu gaan we al weer bijna, was alleen overnachten hier, nu gaan we door naar l'estartit in spanje. Daar kom ik ook nog wel online!
Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk
Zeker! Maar nu gaan we al weer bijna, was alleen overnachten hier, nu gaan we door naar l'estartit in spanje. Daar kom ik ook nog wel online!
Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk
Citaat van William op 25 juli 2011, 17:27Huuuhhh!!?!?!?!
Ik download zojuist in Steam de demo van Half-Life 2, hij zei dat die klaar was dus ik klik op "Play" en ineens begint Steam de volledige versie van Half-Life 2 te downloaden zonder dat ik daar opdracht voor had gegeven. Als ik nu terugkijk bij downloads zijn ze ineens allebei (Demo en volledige versie) nog aan het downloaden.
Weet iemand wat ik nu moet doen?
Huuuhhh!!?!?!?!
Ik download zojuist in Steam de demo van Half-Life 2, hij zei dat die klaar was dus ik klik op "Play" en ineens begint Steam de volledige versie van Half-Life 2 te downloaden zonder dat ik daar opdracht voor had gegeven. Als ik nu terugkijk bij downloads zijn ze ineens allebei (Demo en volledige versie) nog aan het downloaden.
Weet iemand wat ik nu moet doen?
Citaat van Marciej123 op 25 juli 2011, 17:41Wachten en de full versie gaan spelen
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Wachten en de full versie gaan spelen
Sent from my HTC Desire using Tapatalk