Café de Download
Citaat van William op 23 juli 2011, 05:27Ook goeiemorgen.
@ Kaas nee, er is vanavond straat feest in het dorp. 30 seconden lopen van mijn huis af, heheh.
Welk hardstyle nummer zal ik aanvragen?
Ook goeiemorgen.
@ Kaas nee, er is vanavond straat feest in het dorp. 30 seconden lopen van mijn huis af, heheh.
Citaat van Freddytje op 23 juli 2011, 05:51Ook goeiemorgen.
[A] Kaas nee, er is vanavond straat feest in het dorp. 30 seconden lopen van mijn huis af, heheh.
Universe twisters - white stars
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Ook goeiemorgen.
[A] Kaas nee, er is vanavond straat feest in het dorp. 30 seconden lopen van mijn huis af, heheh.
Universe twisters - white stars
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Citaat van William op 23 juli 2011, 14:12Moguh gaat er nog iemand naar de kermis?
Sent from my SGS2 using tapatalk
Tilburgse kermis? Ben ik gisteravond en nacht heen geweest, vanavond op vakantie!
Moguh gaat er nog iemand naar de kermis?
Sent from my SGS2 using tapatalk
Tilburgse kermis? Ben ik gisteravond en nacht heen geweest, vanavond op vakantie!
Citaat van DukeNPDA op 23 juli 2011, 15:15Jezus.... wat een hel moet dat zijn geweest in Oslo. Trillend het bericht gelezen....
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Jezus.... wat een hel moet dat zijn geweest in Oslo. Trillend het bericht gelezen....
Citaat van Freddytje op 23 juli 2011, 15:33Jezus.... wat een hel moet dat zijn geweest in Oslo. Trillend het bericht gelezen....
Inderdaad. Als het volwassenen geweest waren was het al erg. Maar het zijn kinderen!? Wtf bezield je om in de wilde weg kinderen te gaan vermoorden? Niet 1, ook niet 5, geen 20? Nee, maar liefst 92. Niet te bevatten.
Jezus.... wat een hel moet dat zijn geweest in Oslo. Trillend het bericht gelezen....
Inderdaad. Als het volwassenen geweest waren was het al erg. Maar het zijn kinderen!? Wtf bezield je om in de wilde weg kinderen te gaan vermoorden? Niet 1, ook niet 5, geen 20? Nee, maar liefst 92. Niet te bevatten.