Café de Download
Citaat van Wous op 19 juli 2011, 10:21Die eerste layout is volgens mij gewoon een vakje links met hyperlinks naar de pagina's en dan rechts een iframe.
Herkenbaar voor de beginnende webdesigner ;p
Die eerste layout is volgens mij gewoon een vakje links met hyperlinks naar de pagina's en dan rechts een iframe.
Herkenbaar voor de beginnende webdesigner ;p
Citaat van William op 19 juli 2011, 11:10Goeeddeemiddaagg!!
Kom ik thuis van vakantie, klik ik Duken aan: ANDERE SITE.
1 woord: Top!
Vakantie was verder erg leuk, eerste dag gelijk wat vrienden gemaakt waar ik verder rest van de 2 weken mee ben opgetrokken. Hopelijk nog wel keertje met zn allen afspreken ergens in Walibi oid
Goeeddeemiddaagg!!
Kom ik thuis van vakantie, klik ik Duken aan: ANDERE SITE.
1 woord: Top!
Vakantie was verder erg leuk, eerste dag gelijk wat vrienden gemaakt waar ik verder rest van de 2 weken mee ben opgetrokken. Hopelijk nog wel keertje met zn allen afspreken ergens in Walibi oid
Citaat van Thijs. op 19 juli 2011, 17:13Ligt het aan mij of is Online Ftd eruit? ( www.spotplanet.org )
Ligt het aan mij of is Online Ftd eruit? ( http://www.spotplanet.org )
Citaat van Zombymario op 19 juli 2011, 17:25Hier laad die wel, alleen laad die de pagina slecht en het SpotPlanet forum ligt er ook uit
Hier laad die wel, alleen laad die de pagina slecht en het SpotPlanet forum ligt er ook uit
Citaat van Thijs. op 21 juli 2011, 07:25Ja idd leuk.
Ik vind het wel grappig dat er een rijtje staat , met allemaal computerspullen , maar dat er bij 2 een bag staat waar een kappersbon in zit.
Ja idd leuk.
Ik vind het wel grappig dat er een rijtje staat , met allemaal computerspullen , maar dat er bij 2 een bag staat waar een kappersbon in zit.