wo. mei 14th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 901 of 2.047Volgende

Hehe, eindelijk zit bij mij de nieuwe layout van het forum erop. Jullie hebben hem allemaal vast al lang gezien, maar ik zie hem nu voor het eerst. Gister zat het oude forum layout er nog op. Maar gelukkig.

Hehe, eindelijk zit bij mij de nieuwe layout van het forum erop. Jullie hebben hem allemaal vast al lang gezien, maar ik zie hem nu voor het eerst. Gister zat het oude forum layout er nog op. Maar gelukkig.

Dis het oude forum layout met ander lettertype en breedte aanpassingen?

of zie ik dit verkeerd xD?

Ziet er echt erg mooi uit, heel professioneel ook!

Dis het oude forum layout met ander lettertype en breedte aanpassingen?

of zie ik dit verkeerd xD?

Het forums is niet veranderd, Behalve het lettertype en breedte.

De website (handleidingen, Downloads, Etc) is wel veranderd net als de background.

Dit vernieuwde zie je als je op het forum zit dus jullie beide eigenlijk gelijk..

Ik heb een fout gevonden. Dat is in deze handleiding, en dan deze zin:

De bestanden die u downloaden worden ook geupload, dat moet denk ik ''De bestanden die u download worden ook geupload'' zijn. :P

[a]Marciej123 Nee dit ligt niet aan de site, maar ik denk dat het een beetje aan men eigen computer ofzo ligt. ;)

Indien je problemen ondervind. even op CTRL+F5 drukken. Dan clear je ook je eigen cache.

Recente berichten staan er bij mij nog allemaal door elkaar in, heb ook al ctrl f5 gedaan, maar dit helpt niet. Meer mensen?

idd zo ziet die er bij mij nu :P

duken.png

Welke browser gebruik jij? Al een keer CTRL+F5 gedaan?

VorigePage 901 of 2.047Volgende