Café de Download
Citaat van Pctje op 17 juli 2011, 08:26Dan hoop ik dat je nog mee kan doen met de prijsvraag. Duurt twee weken en staat in de loop van de week (ma / di ) online.
Nu nog lekker aan t voorbereiden.
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Ja dat komt wel goed, zit 8 dagen in london.
Dus kan nog wel even koekeloeren voor die prijsvraag O0
Dan hoop ik dat je nog mee kan doen met de prijsvraag. Duurt twee weken en staat in de loop van de week (ma / di ) online.
Nu nog lekker aan t voorbereiden.
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Ja dat komt wel goed, zit 8 dagen in london.
Dus kan nog wel even koekeloeren voor die prijsvraag O0
Citaat van Zombymario op 17 juli 2011, 09:37Iemand nog last van de update (als deze nu bezig is), merk gelukkig nog helemaal niks
Iemand nog last van de update (als deze nu bezig is), merk gelukkig nog helemaal niks
Citaat van Pctje op 17 juli 2011, 09:51het forum werkt ng wel :friends:
En over de hele breedte van me scherm best prettig ook al is het tijdelijk ^-^
het forum werkt ng wel :friends:
En over de hele breedte van me scherm best prettig ook al is het tijdelijk ^-^
Citaat van Zombymario op 17 juli 2011, 09:56Het hele forum is nu een beetje 'fucked up'. Gelukkig gaat dat nog goed komen
O, en www.duken.nl (dus de homepage) doet het niet, maar dat weet iedereen wel he?
Het hele forum is nu een beetje 'fucked up'. Gelukkig gaat dat nog goed komen O, en http://www.duken.nl (dus de homepage) doet het niet, maar dat weet iedereen wel he?
Citaat van Freddytje op 17 juli 2011, 09:57Tapatalk heeft nergens last van
Zo maar even op pc kijken en geduldig wacht tot het moment daar is.
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Tapatalk heeft nergens last van
Zo maar even op pc kijken en geduldig wacht tot het moment daar is.
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Citaat van Duken op 17 juli 2011, 10:01We houden het forum zo
en de site ook
Alles word momenteel geupload. Het forum staat redelijk "los" van de site. Daarom draait die nog.
Spannend he
We houden het forum zo en de site ook
Alles word momenteel geupload. Het forum staat redelijk "los" van de site. Daarom draait die nog.
Spannend he
Citaat van Duken op 17 juli 2011, 14:36Podver... valt even tegen. Flink wat tegenslagen gehad... ik noem een server die crashed... ik noem geld voor harde reboot in datacenter... ik noem ziggo die er bij mij thuis uit ligt... ik noem nu internet via mijn GSM als hotspot....
jawel gekkig kan het niet worden. Wel dus.... geduld lieve leden geduld....
Podver... valt even tegen. Flink wat tegenslagen gehad... ik noem een server die crashed... ik noem geld voor harde reboot in datacenter... ik noem ziggo die er bij mij thuis uit ligt... ik noem nu internet via mijn GSM als hotspot....
jawel gekkig kan het niet worden. Wel dus.... geduld lieve leden geduld....