Café de Download
Citaat van Robin op 16 juli 2011, 12:01Jozoes, net terug van een week Albufeira. Niet geslapen vannacht, voel me zwaar kut haha. Maar wat een week, wat een week... Foto's volgen!
Jozoes, net terug van een week Albufeira. Niet geslapen vannacht, voel me zwaar kut haha. Maar wat een week, wat een week... Foto's volgen!
Citaat van Freddytje op 16 juli 2011, 12:46Morgen is de dag lieve leden.... morgen !!!
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Yeahhh, ben benieuwd
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Morgen is de dag lieve leden.... morgen !!!
Yeahhh, ben benieuwd
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Citaat van DukeNPDA op 16 juli 2011, 13:46Rond 0900 tot de middag zullen we er zo nu en dan uitliggen. Hangt ook veel af of het allemaal goed verloopt.
Tipje, morgen lekker de deur uit / stad in en tegen het eind van de middag dukenen.... Oja zei ik al prijsvraag?
Rond 0900 tot de middag zullen we er zo nu en dan uitliggen. Hangt ook veel af of het allemaal goed verloopt.
Tipje, morgen lekker de deur uit / stad in en tegen het eind van de middag dukenen.... Oja zei ik al prijsvraag?
Citaat van Wous op 16 juli 2011, 14:38Die migratie duur wel lang dan, 3uur?
Maar je zal natuurlijk de databases en dergelijke moeten overzetten, en zoals al eerder gevraagd; zien we het 'poesje' weer?
Die migratie duur wel lang dan, 3uur?
Maar je zal natuurlijk de databases en dergelijke moeten overzetten, en zoals al eerder gevraagd; zien we het 'poesje' weer?
Citaat van William op 16 juli 2011, 14:52Ben echt benieuwd! Is altijd leuk een vernieuwing, dus ik ga morgen veel duken in de gaten houden voor updates of hij al klaar is enzo!
Ben echt benieuwd! Is altijd leuk een vernieuwing, dus ik ga morgen veel duken in de gaten houden voor updates of hij al klaar is enzo!