do. mei 15th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 893 of 2.047Volgende

Wie niet

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Nou... ik heb mij meisje een keer "blij" moeten maken met een bekeuring van 49 KM per uur te hard... na correctie... schade 380 euro en ruzie :(

Dat was wel een lesje... en mazzel met 49 KM..... gelukkig geen 50.

Pff, die ene kilometer heb je echt veel geluk mee! Anders heel dat gedoe met rijbewijs enzo, maar het blijft verschrikkelijk duur ja. Hoge haast toen?:P

Zo net terug van Spanje. Kom je met dit klote weer thuis :P ben best wel kapot dus ga zo slapen.

Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk

Zojuist even 2 ipads gejailbreakt in een applestore met behulp van jailbreakme.com :)

Jailbreakme is zo super handig; je hoeft alleen maar naar jailbreakme.com te gaan, op installeren te drukken en hoppa je apparaat is jailbroken! Ben benieuwd naar de reactie van die medewerkers daar straks als Cydia tussen de apps staat haha:)

@Wous

Ik zou je een schop onder je hol geven als ik jou dat zag doen in mijn winke.  O0 :duivel:

Haha geweldige actie wous :P

Wil ook wel zien wat ze doen :)

Bij ons is er nog geen applestore, die komt als het goed ik volgende maand of over 2 maanden.

Haha nou ik was eerst langs de Dixons geweest maar daar hebben ze geen internet op die ipads, toen ging ik langs een paar Telefoonwinkels met iphones die je kon uitproberen, maar die hadden allemaal de verkeerde firmware. En uiteindelijk kwam ik bij een officiële AppleStore, daar hadden ze 4.3.3 op de ipad's staan en wifi, dus dat was mn kans!

Ik sta waarschijnlijk wel op de camera's maarja, het is niet strafbaar wat ik doe toch?:)

Iedereen gehoord van die zendmast die is ingestort? Kan nu geen 3FM luister, ja wel via me PC maar ik wel het via me radio doen  :heelboos:

Er zijn toch geen officiele Apple Stores in Nederland? Alleen Premium Resellers.

VorigePage 893 of 2.047Volgende