Café de Download
Citaat van IfElse op 13 juli 2011, 15:46Duurt wel lang zeg voor dat het typen klaar is
Als je op kruisje drukt, dan op deze pagina blijven laat hij de hele tekst zien
Duurt wel lang zeg voor dat het typen klaar is
Als je op kruisje drukt, dan op deze pagina blijven laat hij de hele tekst zien
Citaat van Pctje op 13 juli 2011, 16:47Ze zetten gewoon de site neer waar de link is gepost.. En vanwaar je dus doorgelinkt word.
Als ik de link kopieer en vervolgens in een andere browser plak krijg ik ook niets..
Ze zetten gewoon de site neer waar de link is gepost.. En vanwaar je dus doorgelinkt word.
Als ik de link kopieer en vervolgens in een andere browser plak krijg ik ook niets..
Citaat van William op 13 juli 2011, 21:14Altijd lekker.. Knalt de router eruit, kapot. Nu zit ik via mijn wifi hotspot te internetten, jammer dat het 1gb per maand is. Maarja noodgeval he!
Altijd lekker.. Knalt de router eruit, kapot. Nu zit ik via mijn wifi hotspot te internetten, jammer dat het 1gb per maand is. Maarja noodgeval he!
Citaat van PatrickV94 op 13 juli 2011, 23:21Net thuis van een 26 uur durende Harry potter marathon. Dinsdag ochtend begonnen om 0:30 met deel 1 en woensdag ochtend rond 2:30 klaar met deel 7.2 . Nu maar weer is gaan slapen.
Net thuis van een 26 uur durende Harry potter marathon. Dinsdag ochtend begonnen om 0:30 met deel 1 en woensdag ochtend rond 2:30 klaar met deel 7.2 . Nu maar weer is gaan slapen.