Café de Download
Citaat van Marciej123 op 26 juni 2011, 15:53sinds wanneer op zondag werken? :-[
sinds wanneer op zondag werken? :-[
Citaat van Rikkert. op 26 juni 2011, 16:14Net terug van een feest dat gister om 15.00 uur begon in Friesland. En duurde tot 15.00 uur vanmiddag in Friesland
Reden van het feest was dat mijn vader morgen 50 wordt.
Morgen avond doen we het gewoon dunnetjes over
Was super leuk
Deze week PWW... Straks maar even beginnen met leren
Net terug van een feest dat gister om 15.00 uur begon in Friesland. En duurde tot 15.00 uur vanmiddag in Friesland Reden van het feest was dat mijn vader morgen 50 wordt.
Morgen avond doen we het gewoon dunnetjes over
Was super leuk
Deze week PWW... Straks maar even beginnen met leren
Citaat van Thijs. op 26 juni 2011, 18:05[A]Thijssz, download ze dan eerst? Ik heb nu alleen VT4 gespeeld. Wel een leuk spel, zou m alleen niet kopen. Waarom online spelen? Alle functies kan je nu ook al gebruiken (behalve online). En je kan ook gewoon met een toetsenbord + 3 controllers. Met zn vieren in dezelfde ruimte spelen.
Maar over VT4 zelf: Leuke game, je loopt over de map dmv kaarten met verschillende nummers. Dit zijn het aantal stappen dat je zet. In een winkel kan je ook extra kaarten kopen. Trainingen vind ik leuk. Denk aan met een bom overslaan of een bal in het doel slaan met een keeper. Je kan spullen unlocken en kopen. Ziet er mooi uit. Niet echt minpuntjes. Alleen dat ik mn geld er niet aan uit zou geven, maar dat komt omdat ik misschien geen tennisfan ben.
Vanavond invallen voor iemand [A] Albert Heijn, is wel lekker dubbel betaald ;D
Waarom ik hem niet download? Ik wil hem voor de wii
Maar ik heb even in de Power Unlimited een artikel van V T 4, en T S 4 gezien, en ze zeiden dat vt de pes onder de tennis games is . Dus ik ga Top Spin 4 denk ik kopen
[A]Thijssz, download ze dan eerst? Ik heb nu alleen VT4 gespeeld. Wel een leuk spel, zou m alleen niet kopen. Waarom online spelen? Alle functies kan je nu ook al gebruiken (behalve online). En je kan ook gewoon met een toetsenbord + 3 controllers. Met zn vieren in dezelfde ruimte spelen.
Maar over VT4 zelf: Leuke game, je loopt over de map dmv kaarten met verschillende nummers. Dit zijn het aantal stappen dat je zet. In een winkel kan je ook extra kaarten kopen. Trainingen vind ik leuk. Denk aan met een bom overslaan of een bal in het doel slaan met een keeper. Je kan spullen unlocken en kopen. Ziet er mooi uit. Niet echt minpuntjes. Alleen dat ik mn geld er niet aan uit zou geven, maar dat komt omdat ik misschien geen tennisfan ben.
Vanavond invallen voor iemand [A] Albert Heijn, is wel lekker dubbel betaald ;D
Waarom ik hem niet download? Ik wil hem voor de wii
Maar ik heb even in de Power Unlimited een artikel van V T 4, en T S 4 gezien, en ze zeiden dat vt de pes onder de tennis games is . Dus ik ga Top Spin 4 denk ik kopen
Citaat van Duken op 26 juni 2011, 18:12Gelukkig kan je ook niet zomaar de wachtwoorden achterhalen als ze encrypted zijn.
Als beheerder hoor je dat ook te doen.
Jullie wachtwoorden staan ook encrypted, dus als deze database gestolen zou worden is alleen je username en email adres bekend. Je wachtwoord is ook niet om te zetten via md5 converter.
Gelukkig kan je ook niet zomaar de wachtwoorden achterhalen als ze encrypted zijn.
Jullie wachtwoorden staan ook encrypted, dus als deze database gestolen zou worden is alleen je username en email adres bekend. Je wachtwoord is ook niet om te zetten via md5 converter.
Citaat van IfElse op 26 juni 2011, 18:38Gelukkig kan je ook niet zomaar de wachtwoorden achterhalen als ze encrypted zijn.
Bij sommige websites wel
!
Gelukkig kan je ook niet zomaar de wachtwoorden achterhalen als ze encrypted zijn.
Bij sommige websites wel !
Citaat van DukeNPDA op 27 juni 2011, 10:53Lekker in t zwembad vandaag met de kids.
Een kleine 596 tassen mee, 16 kinderwagens, 79 handoeken en het hele huishouden....
Maar we liggen !
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Lekker in t zwembad vandaag met de kids.
Een kleine 596 tassen mee, 16 kinderwagens, 79 handoeken en het hele huishouden....
Maar we liggen !
Citaat van Zombymario op 27 juni 2011, 10:55Leuk. Ik houd zelf niet van dit warme weer. Word er chagrijnig van >
Leuk. Ik houd zelf niet van dit warme weer. Word er chagrijnig van >
Citaat van PCgamer op 27 juni 2011, 11:23Lekker in t zwembad vandaag met de kids.
Maar we liggen !
ziet er goed uit daar duken
Ik werd vanochtend helaas gebeld om te werken omdat er iemand ziek was geworden.
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Lekker in t zwembad vandaag met de kids.
Maar we liggen !
ziet er goed uit daar duken
Ik werd vanochtend helaas gebeld om te werken omdat er iemand ziek was geworden.
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Citaat van Wous op 27 juni 2011, 11:53Ja tuurlijk, die was echt niet ziek geworden! Die ligt nu lekker ergens op een handdoekje in de zon haha!
Ja tuurlijk, die was echt niet ziek geworden! Die ligt nu lekker ergens op een handdoekje in de zon haha!