Café de Download
Citaat van William op 25 juni 2011, 17:45Daar gaat het mij niet om, ik heb minder ruimte. Dus een vitrinekast met me retro gameconsoles kan ik wel vergeten
![]()
Als je een snes heb wil ik die wel ^-^
Vriendenprijs: 55
Nee, die hou ik lekker zelf.......
jammer had hem zo gekocht van je
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Daar gaat het mij niet om, ik heb minder ruimte. Dus een vitrinekast met me retro gameconsoles kan ik wel vergeten
![]()
Vriendenprijs: 55
Nee, die hou ik lekker zelf.......
jammer had hem zo gekocht van je
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Citaat van William op 25 juni 2011, 18:06Daar gaat het mij niet om, ik heb minder ruimte. Dus een vitrinekast met me retro gameconsoles kan ik wel vergeten
![]()
[A]robin ziet er gezellig uit heeft iedereen zijn tequila binnen gehouden :ziek2:
Moet je eens tequilla suicide doen, dat is lachen haha
Daar gaat het mij niet om, ik heb minder ruimte. Dus een vitrinekast met me retro gameconsoles kan ik wel vergeten
![]()
[A]robin ziet er gezellig uit heeft iedereen zijn tequila binnen gehouden :ziek2:
Moet je eens tequilla suicide doen, dat is lachen haha
Citaat van William op 25 juni 2011, 18:59Ech nie van tequilla moet ik kotsen :ziek2: Ben 1x door tequilla over me nek gegaan en sinds dien lust ik het niet meer
Ech nie van tequilla moet ik kotsen :ziek2: Ben 1x door tequilla over me nek gegaan en sinds dien lust ik het niet meer
Citaat van IfElse op 25 juni 2011, 19:08Ech nie van tequilla moet ik kotsen :ziek2: Ben 1x door tequilla over me nek gegaan en sinds dien lust ik het niet meer
LOL
Ik verveeeel meeee
Slecht weer zeg, de hele dag al!
Ech nie van tequilla moet ik kotsen :ziek2: Ben 1x door tequilla over me nek gegaan en sinds dien lust ik het niet meer
LOL
Ik verveeeel meeee Slecht weer zeg, de hele dag al!
Citaat van Pctje op 25 juni 2011, 19:12Ech nie van tequilla moet ik kotsen :ziek2: Ben 1x door tequilla over me nek gegaan en sinds dien lust ik het niet meer
Hahaha dat ken ik.
Had ik alleen van goldstrike
Hahaha dat ken ik.
Had ik alleen van goldstrike
Citaat van C.K7 op 25 juni 2011, 22:42is ook vies.. zitten ook stukjes bladgoud in he..
arghh goldstrike, echt serieus smerig spul
vind Goldstrike juist lekker
is ook vies.. zitten ook stukjes bladgoud in he..
arghh goldstrike, echt serieus smerig spul
vind Goldstrike juist lekker
Citaat van Freddytje op 26 juni 2011, 09:05Lulzsec stopt.
www.nu.nl/internet/2549363/hackersgroep-lulzsec-doekt-zichzelf.html
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Lulzsec stopt.
http://www.nu.nl/internet/2549363/hackersgroep-lulzsec-doekt-zichzelf.html
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk