Café de Download
Citaat van William op 21 juni 2011, 16:10Ik hoop het! Ja inderdaad Dealextreme, ben zelf even gaan google'en voor een betere tracker en deze twee zijn aan te raden:
Ik hoop het! Ja inderdaad Dealextreme, ben zelf even gaan google'en voor een betere tracker en deze twee zijn aan te raden:
Citaat van Duken op 21 juni 2011, 19:06Vandaag bij "de goudvis" geweest met het gezin. http://www.attraktieparkdegoudvis.nl/
Vette lol gehad. De kleine dook overal in en over, hij is nu echt op een leeftijd dat hij los kan gaan. De 24/7 controle is dus niet meer nodig. Lekker dagje gehad.
Vandaag bij "de goudvis" geweest met het gezin. http://www.attraktieparkdegoudvis.nl/
Vette lol gehad. De kleine dook overal in en over, hij is nu echt op een leeftijd dat hij los kan gaan. De 24/7 controle is dus niet meer nodig. Lekker dagje gehad.
Citaat van William op 21 juni 2011, 21:00Hehe, weer ff online. Heb het op het moment heel druk met school, laatste loodjes enzo..
Het gaat erom of ik overga of niet, dus nu even heel hard werken. Want straks ga ik bijvoorbeeld niet over, en dan denk ik steeds van waarom ik nu niks deed. Dus ben best trots op mezelf nu!
Nog iets gemist op het forum?
Hehe, weer ff online. Heb het op het moment heel druk met school, laatste loodjes enzo..
Het gaat erom of ik overga of niet, dus nu even heel hard werken. Want straks ga ik bijvoorbeeld niet over, en dan denk ik steeds van waarom ik nu niks deed. Dus ben best trots op mezelf nu!
Nog iets gemist op het forum?
Citaat van IfElse op 22 juni 2011, 08:38Vandaag bij "de goudvis" geweest met het gezin. http://www.attraktieparkdegoudvis.nl/
Haha, daar was ik nog met school heen geweest! Alleen was er heel wat regen later die dag
Vandaag bij "de goudvis" geweest met het gezin. http://www.attraktieparkdegoudvis.nl/
Haha, daar was ik nog met school heen geweest! Alleen was er heel wat regen later die dag
Citaat van William op 22 juni 2011, 09:00Balen dit, heb ik weer: kom net tussen 2 proefwerken eventjes thuis om te kijken of om pakketje er al is, ligt er zo'n briefje van het postkantoor dat ie daar is, ik dus als een malle daar heen fietsen, "Nee hoor, de post komt pas 's middags......"
Balen dit, heb ik weer: kom net tussen 2 proefwerken eventjes thuis om te kijken of om pakketje er al is, ligt er zo'n briefje van het postkantoor dat ie daar is, ik dus als een malle daar heen fietsen, "Nee hoor, de post komt pas 's middags......"
Citaat van Wous op 22 juni 2011, 09:02Balen man!
Vanmiddag dus maar even ophalen, hij ligt nu waarschijnlijk nog in het PostNL busje;p
Sent from my iPod touch using Tapatalk
Balen man!
Vanmiddag dus maar even ophalen, hij ligt nu waarschijnlijk nog in het PostNL busje;p
Sent from my iPod touch using Tapatalk
Citaat van William op 22 juni 2011, 14:51Wat een arghh..... Zeggen ze net op het postkantoor dat ie morgen pas is.....
Snappen ze nou niet gewoon dat ik mn pakketje wil?!
Wat een arghh..... Zeggen ze net op het postkantoor dat ie morgen pas is.....
Snappen ze nou niet gewoon dat ik mn pakketje wil?!
Citaat van Wous op 22 juni 2011, 16:09Huh? Ze hebben dus al wel een papiertje neergelegd van je pakketje ligt bij het Postkantoor maar hij is er vandaag nog niet? Beetje vaag allemaal!
Huh? Ze hebben dus al wel een papiertje neergelegd van je pakketje ligt bij het Postkantoor maar hij is er vandaag nog niet? Beetje vaag allemaal!
Citaat van Erwin. op 22 juni 2011, 16:16dat is altijd hoor, als je het papiertje ook goed leest dan zie je staan, het paketje kan opgehaald worden de eerst volgende werkdag vanaf 13:00
dat is altijd hoor, als je het papiertje ook goed leest dan zie je staan, het paketje kan opgehaald worden de eerst volgende werkdag vanaf 13:00
Citaat van William op 22 juni 2011, 16:21Stond er inderdaad op Impy maar vorige keren bij pakketjes lag het er gewoon dezelfde dag al dus viel toch een beetje tegen..
Stond er inderdaad op Impy maar vorige keren bij pakketjes lag het er gewoon dezelfde dag al dus viel toch een beetje tegen..