za. mei 17th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 862 of 2.047Volgende

Gast, je gaat daar toch je e-mail niet invoeren...

Er is niks mis met die site hoor, als het wel zo was dan nakt Redmondpie iedereen door dat scriptje op hun website te plaatsen.

Maar ze hebben mijn email niet te pakken gelukkig, ik heb zelf dat bestandje met gekraakte 'users cridentials' ook even bekeken. En even met ctrl+f een dubbelcheck gedaan :)

Sent from my iPod touch using Tapatalk

Gast, je gaat daar toch je e-mail niet invoeren...

Er is niks mis met die site hoor, als het wel zo was dan nakt Redmondpie iedereen door dat scriptje op hun website te plaatsen.

Maar ze hebben mijn email niet te pakken gelukkig, ik heb zelf dat bestandje met gekraakte 'users cridentials' ook even bekeken. En even met ctrl+f een dubbelcheck gedaan :)

Ja straks gaan ze jou e-mail adres kraken dus ik zou hem daar niet invoeren :P!

Die site is niet van Lulzsec zelf hè ;p

Die site is niet van Lulzsec zelf hè ;p

Totdat ze de informatie in hun handen krijgen.

Man, kan niet slapen omdat er op z'n 250m een feesttent zit die van Q-Music 'foute muziek' draait. Boem boem boem boem hoor ik alleen maar, ugh..... :s

@3DS

Dan ben je toch echt op de verkeerde plaats je had beter naar het feest kunnen gaan fouten muziek is leuk  :D

Over een half uurtje hebben we een volleybal toernooi waar we met 6 teams aan mee doen hoop maar dat het weer beter wordt het is buiten  :s

@kaas, klinkt leuk... met dit weer!? Als je de bal tegen de wind in slaat komt die drie keer zo hard terug.:P sterkte man!

Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk

Net even Piet Paulusma gevraagd of hij naar het feest van mijn vader komt omdat hij 50 wordt :)

Nu maar hopen dat ie mijn aanvraag kiest :D

Komende week voor het eerst Proefwerkweek, iemand tips?

Komende week voor het eerst Proefwerkweek, iemand tips?

Wees blijf de je PWW hebt :P Zonder PWW krijg je op het laatste moment al je toetsen -.-

VorigePage 862 of 2.047Volgende