Café de Download
Citaat van Thijs. op 14 juni 2011, 08:18[a]Rikkert. Het was er in ieder geval heel druk, ik zag ook een hele rij motoren staan:P
[a]Freddy. Komt binnenkort in het Foto's van Members wel.
[a]Rikkert. Het was er in ieder geval heel druk, ik zag ook een hele rij motoren staan:P
[a]Freddy. Komt binnenkort in het Foto's van Members wel.
Citaat van Duken op 14 juni 2011, 18:18Zo! Vandaag met t volle gezin de Bijenkorf in geweest. Merel sliep lekker en Jurgen was zoet. Dus pappa en mamma konden lekker shoppen
En wat heeft pappa? Een
Nespresso Aeroccino 3! Nu lekkere cappuccino thuis
Zo! Vandaag met t volle gezin de Bijenkorf in geweest. Merel sliep lekker en Jurgen was zoet. Dus pappa en mamma konden lekker shoppen
En wat heeft pappa? Een
Nespresso Aeroccino 3! Nu lekkere cappuccino thuis
Citaat van William op 14 juni 2011, 18:21Lekker lekker
Wij hebben een siemens koffiemachine die de bonen zelf maalt
Is ook wel goed. Kun je zelf kiezen extra mild - mild - normaal - normaal plus - sterk - extra sterk
Ik doe altijd sterk, anders smaakt het niet.
Net als halfzware shag, smaakt ook niet... En cola light, energy sugarfree...
Lekker lekker Wij hebben een siemens koffiemachine die de bonen zelf maalt
Is ook wel goed. Kun je zelf kiezen extra mild - mild - normaal - normaal plus - sterk - extra sterk
Citaat van William op 14 juni 2011, 20:19Zo mensen, deze jongen is net terug van een geweldig leuke motor tour tocht. Het thema was: Een rondje Brabant. We zijn langs onder andere Oss, Dorst (waar we hongerig hebben geluncht, Den Bosch, Nistelrode, en nog een paar plaatsen. Erg gezellig. En we zijn ook naar Baarle-Nassau geweest. Maar daar was het zo druk dat we omgekeerd zijn . Totale kilometers: 408
Ook nog langs Grave op geweest?
Dat is namelijk mijn Wohnort.
Zo mensen, deze jongen is net terug van een geweldig leuke motor tour tocht. Het thema was: Een rondje Brabant. We zijn langs onder andere Oss, Dorst (waar we hongerig hebben geluncht, Den Bosch, Nistelrode, en nog een paar plaatsen. Erg gezellig. En we zijn ook naar Baarle-Nassau geweest. Maar daar was het zo druk dat we omgekeerd zijn . Totale kilometers: 408
Ook nog langs Grave op geweest? Dat is namelijk mijn Wohnort.
Citaat van Zombymario op 14 juni 2011, 21:44Lekker lekker
Hier gewoon een oude Philips met koffiefilters en gewoon Douwe Egberts rood
. Koffiepads zijn echt vies.....
@3DS
Lekker lekker
Hier gewoon een oude Philips met koffiefilters en gewoon Douwe Egberts rood . Koffiepads zijn echt vies.....
@3DS
Citaat van TereZz op 14 juni 2011, 22:22Mij boeit de koffie niet zoveel, dikke schuim is lekker, sws gooi ik er veel suiker in
Mja zomby we weten nu allemaal wel dat je een 3ds hebt
Mij boeit de koffie niet zoveel, dikke schuim is lekker, sws gooi ik er veel suiker in
Mja zomby we weten nu allemaal wel dat je een 3ds hebt
Citaat van Marciej123 op 14 juni 2011, 22:25Ik drink nooit koffie xd.
Mensen die nog naar pinkpop zijn geweest van t weekend?
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Ik drink nooit koffie xd.
Mensen die nog naar pinkpop zijn geweest van t weekend?
Sent from my HTC Desire using Tapatalk