wo. mei 14th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 855 of 2.047Volgende

[a]Rikkert. Het was er in ieder geval heel druk, ik zag ook een hele rij motoren staan:P

[a]Freddy. Komt binnenkort in het Foto's van Members wel.

Godver zeg, 11 uur gewerkt vandaag. Ben khapottttttt.

Zo! Vandaag met t volle gezin de Bijenkorf in geweest. Merel sliep lekker en Jurgen was zoet. Dus pappa en mamma konden lekker shoppen :)

En wat heeft pappa? Een

Aeroccino+3+in+Black.jpg

Nespresso Aeroccino 3! Nu lekkere cappuccino thuis :)

Lekker lekker :) Wij hebben een siemens koffiemachine die de bonen zelf maalt :P Is ook wel goed. Kun je zelf kiezen extra mild - mild - normaal - normaal plus - sterk - extra sterk :) Ik doe altijd sterk, anders smaakt het niet. :P Net als halfzware shag, smaakt ook niet... En cola light, energy sugarfree...

Godver zeg, 11 uur gewerkt vandaag. Ben khapottttttt.

hier hetzelfde. ook helemaal gesloopt

Zo mensen, deze jongen is net terug van een geweldig leuke motor tour tocht. Het thema was: Een rondje Brabant. We zijn langs onder andere Oss, Dorst (waar we hongerig hebben geluncht, Den Bosch, Nistelrode, en nog een paar plaatsen. Erg gezellig. En we zijn ook naar Baarle-Nassau geweest. Maar daar was het zo druk dat we omgekeerd zijn . Totale kilometers: 408

Ook nog langs Grave op geweest? :P Dat is namelijk mijn Wohnort. :P

Lekker lekker :) Wij hebben een siemens koffiemachine die de bonen zelf maalt :P Is ook wel goed. Kun je zelf kiezen extra mild - mild - normaal - normaal plus - sterk - extra sterk :) Ik doe altijd sterk, anders smaakt het niet. :P Net als halfzware shag, smaakt ook niet... En cola light, energy sugarfree...

Hier gewoon een oude Philips met koffiefilters en gewoon Douwe Egberts rood :P. Koffiepads zijn echt vies.....

@3DS

Mij boeit de koffie niet zoveel, dikke schuim is lekker, sws gooi ik er veel suiker in :P

Mja zomby we weten nu allemaal wel dat je een 3ds hebt :P

Ik drink nooit koffie xd.

Mensen die nog naar pinkpop zijn geweest van t weekend?

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

@ DukeN, welke Bijenkorf?

VorigePage 855 of 2.047Volgende